Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Model LC ?
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Model LC ?
Przecież jako pierwsi seryjnie montowali katy i spełniali jeszcze niewymagalne normy .
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Model LC ?
Znaczy się, pisałem niusa pod wpływem daty. Ale to nie był żaden fejk, postęp dotarł, i ino paczeć, jak minie dziesięć lat od tego czasu:
Co prawda nie stawałbym w konkursie na czystosć spalin w szranki nawet z Wozem Ludowym( koledzy potrafią jechać za mną "na nosa"), jednakowoż żeber żadnych niet na bloku cylindrów, no i choć wał wykorbiony na nibywidlaste "patataj", to jednak aparycja zgoła rzędowa. Na foto pod tą bramą z własną, koszerną Gruzją - nadal czekam... ale się doczekam, nie ma bata:)
Co prawda nie stawałbym w konkursie na czystosć spalin w szranki nawet z Wozem Ludowym( koledzy potrafią jechać za mną "na nosa"), jednakowoż żeber żadnych niet na bloku cylindrów, no i choć wał wykorbiony na nibywidlaste "patataj", to jednak aparycja zgoła rzędowa. Na foto pod tą bramą z własną, koszerną Gruzją - nadal czekam... ale się doczekam, nie ma bata:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Model LC ?
Chyba od 10 lat "Moto Guzzi working on liquid cooled engine". Widziałem gdzieś domowe wynalazki z chłodzonymi głowicami, ale oficjalnie jeszcze nic.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Model LC ?
Tylko proste konstrukcje oprą się działaniu czasu. Większy przepływ oleju, może sucha misa i będzie git. W dobie powszechnej tendencji zmniejszania ilość garów Gutku są na topie.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Model LC ?
Mam jednak nadzieję, że pojawią się rozwiązania tuningowe eliminujące elektronikę. Mniejszą ilość "kości " może być ogromnym atutem. Nie mam na myśli osprzętu silnika, bo gaźnik norm nie spełni. Chodzi mi o inne pierdoły dające informacje o uszkodzonych światłach , trakcjach i t.p. Dobrym przykładem jest sukces prostej Daci.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Model LC ?
No i mamy cośmy wykrakali. Wodniak V100 miał swoją prezentację, komentarzy powódź w środowisku. Ewidentnie jadą po linii bemewe: głowice obrócone wydechami na zewnątrz, jednoramienny wahacz po lewej, sam blok silnika tak niemożliwie krótki, że chyba mokre sprzęgło tam gdzieś lata. No ale stylówa jest, bez dwóch zdań. Tyle, że na samej stylówie to można pod kafeję zajechać, a nie na albańską rivierę:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650