Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Model LC ?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Model LC ?

Post autor: adamigo » 01 kwie 2021, 17:49

Jak donoszą miarodajne źródła, nieubłagany postęp dotarł także do Mandello. Ciekawe czy to normy spalin czy insze przyczyny?
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marek Krupa » 01 kwie 2021, 19:36

Przecież jako pierwsi seryjnie montowali katy i spełniali jeszcze niewymagalne normy .

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 01 kwie 2021, 19:43

Ale cylindry bez żeber... no jakoś tak nie po włosku.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Klaus1973 » 03 kwie 2021, 16:33

Jak bez żeber. Będą żebrowane a LC będzie mieszane. 1100-1200 ccm będzie moc. Byle by nie V4.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 04 kwie 2021, 01:19

Znaczy się, pisałem niusa pod wpływem daty. Ale to nie był żaden fejk, postęp dotarł, i ino paczeć, jak minie dziesięć lat od tego czasu:
Obrazek
Co prawda nie stawałbym w konkursie na czystosć spalin w szranki nawet z Wozem Ludowym( koledzy potrafią jechać za mną "na nosa"), jednakowoż żeber żadnych niet na bloku cylindrów, no i choć wał wykorbiony na nibywidlaste "patataj", to jednak aparycja zgoła rzędowa. Na foto pod tą bramą z własną, koszerną Gruzją - nadal czekam... ale się doczekam, nie ma bata:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Klaus1973 » 04 kwie 2021, 13:13

adamigo pisze:
04 kwie 2021, 01:19
Znaczy się, pisałem niusa pod wpływem daty. Ale to nie był żaden fejk, postęp dotarł, i ino paczeć, jak minie dziesięć lat od tego czasu:
domyśliłam się.
No ale spodobało mnie się i myślałem że będziemy kontynuować.
A nuż coś wykrakamy.
diab8 diab8 diab9 diab9 nietoperek nietoperek bitwa2 aniol bitwa1 okulary3 zlosc8
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2021, 14:41 przez Klaus1973, łącznie zmieniany 1 raz.

Abu Omar
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2020, 10:52
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Model LC ?

Post autor: Abu Omar » 06 kwie 2021, 12:37

Chyba od 10 lat "Moto Guzzi working on liquid cooled engine". Widziałem gdzieś domowe wynalazki z chłodzonymi głowicami, ale oficjalnie jeszcze nic.

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marek Krupa » 20 maja 2021, 14:47

Tylko proste konstrukcje oprą się działaniu czasu. Większy przepływ oleju, może sucha misa i będzie git. W dobie powszechnej tendencji zmniejszania ilość garów Gutku są na topie.

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marek Krupa » 20 maja 2021, 14:57

Mam jednak nadzieję, że pojawią się rozwiązania tuningowe eliminujące elektronikę. Mniejszą ilość "kości " może być ogromnym atutem. Nie mam na myśli osprzętu silnika, bo gaźnik norm nie spełni. Chodzi mi o inne pierdoły dające informacje o uszkodzonych światłach , trakcjach i t.p. Dobrym przykładem jest sukces prostej Daci.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 11 wrz 2021, 22:36

No i mamy cośmy wykrakali. Wodniak V100 miał swoją prezentację, komentarzy powódź w środowisku. Ewidentnie jadą po linii bemewe: głowice obrócone wydechami na zewnątrz, jednoramienny wahacz po lewej, sam blok silnika tak niemożliwie krótki, że chyba mokre sprzęgło tam gdzieś lata. No ale stylówa jest, bez dwóch zdań. Tyle, że na samej stylówie to można pod kafeję zajechać, a nie na albańską rivierę:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ODPOWIEDZ