Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Model LC ?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 11 wrz 2021, 22:42

V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Witka
Posty: 116
Rejestracja: 02 lut 2018, 20:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Witka » 12 wrz 2021, 08:39

Adamigo, a kto gdziekolwiek wspominał, że to ma być turystyk...😜
MG Bellagio 2011 Aquila Nera ---> MG Nevada 2011 White Pearl ---> MG Nevada 2011 Aquila Nera ---> MG V7 III Carbon---> V7 850 Stone

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 12 wrz 2021, 11:35

Widzisz, mnie się nadal w głowie nie mieści, że można potrzebować litrowego silnika tylko do lanserki, z "ekstremalną Słowacją" czy inną "wyprawą do Karpacza" poza zasięgiem wyobraźni:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Witka
Posty: 116
Rejestracja: 02 lut 2018, 20:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Witka » 12 wrz 2021, 17:15

Takie czasy..., że poniżej lyyytra nie chcą z Tobą gadać... Później jedziesz w trasę na takiej np. Nevadce, spotykasz kolesia na blisko 2-litrowym H-D i na pierwszym zakręcie go odsadzasz 😜 i tak już do końca trasy... 😁
MG Bellagio 2011 Aquila Nera ---> MG Nevada 2011 White Pearl ---> MG Nevada 2011 Aquila Nera ---> MG V7 III Carbon---> V7 850 Stone

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 212
Rejestracja: 24 sie 2018, 22:44
Lokalizacja: Gdańsk
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marcin » 14 wrz 2021, 19:48

Dla mnie super motorek. Tylko nie wiem czy na tego typu sprzęty jest teraz popyt. Fajnie, że jest nowy silnik który z czasem pewnie trafi do TT 100. Oczywiście nie każdy musi mieć motocykl o dużej pojemności ale TT85 ma zbyt małą pojemność i moc jak na sprzęt do dalekich wypraw.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Model LC ?

Post autor: adamigo » 15 wrz 2021, 00:02

Marcin, proszę Cię. Mitologię niezbędnej pojemności wykładaj przy piwie. Tu zostanie ślad pisemny. Ed Marsh na C90 czy inny taki jeden na CG125 z UK do RPA, jak ich zakwalifikujesz, świry czy magicy? :) Owszem, ludzie robią różne głupie rzeczy dla poklasku, ale naprawdę , liter to nie jest warunek konieczny dla RTW.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

junak
Posty: 25
Rejestracja: 12 sie 2019, 09:54
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Model LC ?

Post autor: junak » 15 wrz 2021, 16:23

No to teraz adamigo poleciałeś po bandzie. Ale weźmy na ten przykład "starą" Afrykę Twin, pojemność i moc wyraźnie mniejsza niż V85TT a ludzie zjeździli nią świat wszerz i wzdłuż. Ja tu bym nawet zaryzykował stwierdzenie, że V85TT jest lepsze do turystyki od BMW Marcina. Oczywiście nie mówię tu o turystyce autostradowej tylko "prawdziwej turystyce" czyli kiepskie kręte wąskie drogi, lekki teren,itd, zwiedzanie bez pośpiechu ze zrozumieniem a nie bicie rekordów dziennego przebiegu.
V85TT

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 212
Rejestracja: 24 sie 2018, 22:44
Lokalizacja: Gdańsk
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marcin » 16 wrz 2021, 11:07

Oczywiście, że "litr" to nie warunek konieczny do turystyki. Każdy z nas ma inne potrzeby, ja motocykl używam również do szybkiego przemieszczania w związku z pracą zawodową. Nie wyobrażam sobie jazdy czymś co ma np. 50 czy 60 koni. Dla mnie przyjemność z jazdy to przede wszystkim przyspieszenie i jazda po zakrętach. Aktualnie mam GS-a bo GT okazał się trochę nietrafionym zakupem. Główne powody to całkowity brak możliwości przemieszczania się po nieutwardzonych drogach i zbyt duża masa do swobodnej jazdy po alpejskich agrafkach (jak dla mnie bo niektórzy nie mają z tym problemu). Przejechałem motocyklem kilkaset tysięcy kilometrów i dokładnie wiem co jest dla mnie najodpowiedniejsze. Niektórzy z nas jeżdżą "chopperami " a inni "ścigaczami", każdy ma to co lubi. Mimo, że nie zawsze rozumiemy motywy innych osób.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę

MadMaxim
Posty: 7
Rejestracja: 17 sty 2021, 20:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Model LC ?

Post autor: MadMaxim » 16 wrz 2021, 19:19

A coś więcej o nowym v100 wiemy? Są jakieś przecieki i dane techniczne? Przyznam , że moto piękne. Faktycznie pierwsze chłodzone cieczą, to będzie przełom, oby w dobrą stronę.
Maciej
V85TT

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 212
Rejestracja: 24 sie 2018, 22:44
Lokalizacja: Gdańsk
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Model LC ?

Post autor: Marcin » 17 wrz 2021, 08:49

Oficjalna premiera będzie na EICMA. Jeśli będą pasowały połączenia to może wybiorę się. Byłem kilka razy i naprawdę warto.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę

ODPOWIEDZ