Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Idzie nowe :)

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: Klaus1973 » 19 gru 2020, 11:45

imola.i.inne pisze:
17 gru 2020, 21:56
Jest i niebieski na szprychach , kurcze list do Mikołaja na ren rok już poszedł.
mam kasę na elewację w domu. Drugi raz uzbierane. za pierwszym kupiłem v85. czy teraz kupię V7?????

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: imola.i.inne » 19 gru 2020, 14:08

Obsadz bluszczem wystarczy na lata
imola.i.inne otrzymał(a) podziękowania za ten post od:
adamigo

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: imola.i.inne » 20 gru 2020, 09:27

Co w środku tylko się domyslamy. Jako bryła jest w moim typie, niebieska z białym kleksem na baku, Szprychy i dwa zegary. Najaśnica bez ptactwa w poziomie, /w tt na dwóch lampach bardziej pasuje /Ekstra.Tylny Wahacz wydaje się dłuższy - już mi lekarz nie zaleci jazdy guzzikolizyną w celu usunięcia kamieni nerkowych . To już prawie, prawie mój wymarzony choperenduro, w Holenderskim stylu - niskie Enduro.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: adamigo » 20 gru 2020, 13:02

Zawwze możesz zmienić bieżnik na agresywny, a potem zdzierać go namiętnie na asfaltach miejskiej dźungli:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: Marek Krupa » 23 gru 2020, 20:47

Jako starszak muszę przyznać, że momenty są najważniejsze i jak nawet covid nas dusi, to przed oczami latają nam momenty z całego życia. Bardziej poważnie, to mieliśmy już specjalistów od spalinowych wyników. Katalogowe krzywe przebiegu mocy i momentu mówią nam wiele, ale nie wszystko. Po drodze mamy rozrzuty produkcyjne, zwłaszcza kanałów głowic, danych regulacyjnych i różnych takich. Dlatego uważam, że najlepiej osiągi, momenty, ergonomię i inne doznania z jazdy możemy ocenić tylko podczas autentycznej jazdy, a nie z oglądania prospektów.

Awatar użytkownika
banan
Posty: 33
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:18
Lokalizacja: Wrocław
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Idzie nowe :)

Post autor: banan » 04 sty 2021, 09:25

adamigo pisze:
16 gru 2020, 12:33
A nie zastanowili się koledzy, że mocą to się jarano tak 30 i więcej lat temu, a teraz to się liczy(nareszcie) moment...? Porównajmy tą wielkość i wtedy można(ewentualnie) utyskiwać. To momentem się jeździ na codzień , a już zwłaszcza dużą dwucylindrówką...
Żeby nie wchodzić zbytnio w dyskusję na temat półprawdy o "jeździe momentem", uzupełniam poprzednią wypowiedź:
- V85TT z silnikiem 850, 80 KM, 80 Nm @ 5000 rpm
- V7 z silnikiem 850, 65 KM, 73 Nm @ 5000 rpm
- V9 z silnikiem 850, 55 KM, 62 Nm @ 3000 rpm
śmierć wrogom włoszczyzny

Awatar użytkownika
banan
Posty: 33
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:18
Lokalizacja: Wrocław
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Idzie nowe :)

Post autor: banan » 04 sty 2021, 09:28

Fudo pisze:
16 gru 2020, 11:16
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Ktoś kto kupi np. V9 i za jakiś czas będzie chciał "wincej" mocy to poleci do serwisu z V9 na plecach co by mu soft nowy wgrali. Jak moto więcej kosztuje to pasowało by dać więcej mocy, ponieważ nie każdy zapłaci więcej za sam wygląd.
Nowego V7 prawdopodobnie da się "zawirusować" do poziomu V85, V9 to nieco inna konstrukcja mimo tej samej pojemności.
śmierć wrogom włoszczyzny

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: Klaus1973 » 04 sty 2021, 10:56

banan pisze:
04 sty 2021, 09:28
Fudo pisze:
16 gru 2020, 11:16
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Ktoś kto kupi np. V9 i za jakiś czas będzie chciał "wincej" mocy to poleci do serwisu z V9 na plecach co by mu soft nowy wgrali. Jak moto więcej kosztuje to pasowało by dać więcej mocy, ponieważ nie każdy zapłaci więcej za sam wygląd.
Nowego V7 prawdopodobnie da się "zawirusować" do poziomu V85, V9 to nieco inna konstrukcja mimo tej samej pojemności.
Nie da się. To nie jest silnik od V85 TT
TYLKO NA JEGO BAZIE.
Pojemność to nie wszystko.

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: Marek Krupa » 04 sty 2021, 19:49

W silnikach wolnossacych najwięcej uzyskasz poprawiając przepływy: dolotu, głowicy i wydechu. Po tych modach silnik będzie jak z innej bajki. Nowe mapy w tak wolnoobrotowy silniku, to będzie tylko kosmetyka.

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Idzie nowe :)

Post autor: Marek Krupa » 04 sty 2021, 19:58

Oczywiście należy założyć, że reszta jest ok czyli: wtryski mają te same wydatki, nie leją, przepustnice nie mają luzów i sklady spalin na L i P cylindrze są jednakowe, podobnie również ciśnienia sprężania.

ODPOWIEDZ