dzień dobry, moim garażu choć nie mój to motocykl
pojawił się v7 III Special i mam kilka pytań:
1. słychać mikro puknięcie, zakleszczenie się biegu na kardanie??? - to chyba kardan na 1 i drugim biegu.
dawno już motocykla z kardanem nie miałem, ostatnie 11 lat na Ducati więc jestem przyzwyczajony do hamskiej czeszącej skrzyni. A tutaj nic bieg wchodzą bez głośnie tylko tor zakleszczenie na 1 i 2 bieg delikatne
czy to jest normalne???
2. czy toś posiada gole od givi?
3. czy ktoś posiada szybę isotta - wersja średnia https://shop.isotta-srl.com/it/sc67-750-2008-2011.html i czy może ją porównać do akcesoryjnej od Moto Guzzi
4. czy ktoś korzysta z zestawu toreb SW-motech SysBag i czy jet on odporny na opady deszczu czy trzeba szukać kondona?
pozdrawiam
Klausini
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
klika pytań o V7
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 03 lut 2018, 19:30
- Lokalizacja: Kaszuby/Pomorze/Trójmiasto
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: klika pytań o V7
Ad.1
Nie zauważyłem u siebie takiego objawu. Za to luz między jedynką a dwójką niemal nieuchwytny
Ad.2
Mam. Dobrze się sprawiły, gdy staranował mnie samochód tzn. wzięły uderzenie na siebie, ale silnik cały
Ad.3
Nie mam i nie wiem. Zerknij może alternatywnie na dartflyscreens.co.uk
Ad.4
Nie mam. Z opisu wynika, że te sakwy mają wewnętrzny worek wodoodporny.
Nie zauważyłem u siebie takiego objawu. Za to luz między jedynką a dwójką niemal nieuchwytny
Ad.2
Mam. Dobrze się sprawiły, gdy staranował mnie samochód tzn. wzięły uderzenie na siebie, ale silnik cały
Ad.3
Nie mam i nie wiem. Zerknij może alternatywnie na dartflyscreens.co.uk
Ad.4
Nie mam. Z opisu wynika, że te sakwy mają wewnętrzny worek wodoodporny.
jachu
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
-
- Posty: 147
- Rejestracja: 03 lut 2018, 19:30
- Lokalizacja: Kaszuby/Pomorze/Trójmiasto
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: klika pytań o V7
Cześć,
nie montowałem sam. Zamocowano mi je w serwisie podczas pierwszego przeglądu. Mechanik nie narzekał, wyglądały na dobrze spasowane.
Planuję w kolejnym sette też je założyć. Przyznaję - decydująca jest tu niewygórowana cena w porównaniu z konkurencją. Wcześniej w Nevadzie miałem Hepco. Bardzo solidne, w porównaniu z gmolami Givi - sporo droższe i trochę większe (skuteczniejsze? bardziej widoczne na korpusie maszyny?). Dostałem je z "całym dobrodziejstwem inwentarza" po poprzednim właścicielu. Ze względu na cenę, nie zdecydowałem się w sette na podobne.
nie montowałem sam. Zamocowano mi je w serwisie podczas pierwszego przeglądu. Mechanik nie narzekał, wyglądały na dobrze spasowane.
Planuję w kolejnym sette też je założyć. Przyznaję - decydująca jest tu niewygórowana cena w porównaniu z konkurencją. Wcześniej w Nevadzie miałem Hepco. Bardzo solidne, w porównaniu z gmolami Givi - sporo droższe i trochę większe (skuteczniejsze? bardziej widoczne na korpusie maszyny?). Dostałem je z "całym dobrodziejstwem inwentarza" po poprzednim właścicielu. Ze względu na cenę, nie zdecydowałem się w sette na podobne.
jachu
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE