Strona 1 z 1

Pierwsze Moto

: 01 paź 2019, 20:56
autor: Pavel
Cześć Moto Guzzi Club Polska!
Jestem Paweł i jakiś miesiąc temu otrzymałem prawo jazdy kat. A. Ja nie jestem małoletnim idiotą i szanuję swoje życie oraz życie innych dlatego nie potrzebuję nakedów czy sportowych moto z 150 KM.
Zastanawiam się nad zakupem pierwszego moto i szczerze mówiąc — chcę, żeby to było klasyczne moto. Rozważam różne motocykle tj. Kawasaki w650/800, Triumph Bonneville (Scrambler, Thruxton) i oczywiście Moto Guzzi V7.
Trafiła mi się w oczy taka oferta https://www.olx.pl/oferta/moto-guzzi-v7 ... 9517f1329f i chciałbym poprosić o opinie klubowiczów oraz ewentualną pomoc. Wydaje się, że motocykl posiada niegroźne uszkodzenia, choć handlarzom nigdy nie można wierzyć. Oczywiście warto obejrzeć motor, ale mam kawał drogi i na razie nie wiem, czy jest sens takie podróży. Są też różne opinie w internecie o sprzedającym.
Czy uważacie, że cena jest za wysoka? Czy da się coś wynegocjować? Sprzedawca niechętnie odpisuje na pytania w OLX, choć jeszcze nie próbowałem skontaktować się telefonicznie.

Dziękuję i pozdrawiam.

Re: Pierwsze Moto

: 02 paź 2019, 10:19
autor: Grzechu
Witaj kolego.

Motocykl z ogłoszenia na pierwszy rzut oka wydaje się być atrakcyjny. Aż za bardzo chyba. Bardzo dziwnie wygląda przód. Chodzi i o przednie koło.
Nie jest oko idealnie umieszczone pomiędzy lagami. Wydaje się, że był to jakiś poważniejszy dzwon. Dodatkowo wgniecione kolanko prawego wydechy
w dziwnym miejscu. Coś to nie gra. Takie moto trzeba zobaczyć na żywo i ocenić a najlepiej geometrę ramy sprawdzić. Może któryś z forumowych kolegów
pomoże w ocenie. Udanego polowania na MG życzę. Pozdrawiam

Re: Pierwsze Moto

: 02 paź 2019, 13:19
autor: jachu
Cześć,

decyzja, by Twoim pierwszym motocyklem była maszyna o niewielkiej mocy ok. 50KM - bardzo dobra. Dla początkującego - sprzęt łatwy do ogarnięcia, utrzymania, wybaczający błędy, bezpieczny. I daje mnóstwo radości z jazdy. Nieśpiesznej.
Kierunek - neo-klasyk też mi się podoba, ale to już kwestia gustu.

Wybrany przez Ciebie egzemplarz to (prawie)nowiutki V7III Special, przebieg chyba oryginalny, bo kolanka nie wypalone jeszcze. Cena wydaje się atrakcyjna, bo naprawa, a tak naprawdę wymiana baku, reflektora czy kolanka wydechu na nowe części to tysiące złotych, więc sprzedawca pewnie odjął 8-10 tysięcy od ceny rynkowej.
Grześ ma rację, że trzeba się przyjrzeć lagom, półce i ramie, by uniknąć kupna "dwuśladu". Może na forum znajdzie się ktoś z Wielkopolski, kto mógłby spojrzeć na motka w Twoim imieniu?
Powodzenia w poszukiwaniu. Jeśli na końcu to nie będzie Kawa czy Bonek, lecz właśnie Gutek - super!

Re: Pierwsze Moto

: 02 paź 2019, 15:16
autor: Klaus1973
Witam.
Oglądałem ten motocykl, bo moja żona chce V7.
Czekam na wycenę części. Motocykl przodem uderzył.
Do wymiany na 100%:
Lagi jeśli nie obie to na pewno lewa. Choć ja twierdzę ze obie Krzywe
Tarcza przód luźna - wymiana albo inaczej dokręcić.
Lampa
Kolanko prawe z osłona.
Błotnik
Zbiornik paliwa
Kierownica- jeszcze trochę pogięta. Była prostowana

Koło przód do sprawdzenia - wyglada na wymienione.
Do tego nie widać żeby rama miała problem, ale sprawdzić trzeba.
Gmole są wymienione co niepokoi.
Do tego nie równe szczeliny przy mocowaniu półki.
Poza tym jak nówka. Godny uwagi. Pytanie o ramę i czy w 6-7 tys. Da się wszystko naprawić.
Nie mogę doprosić się numeru VIN żeby go sprawdzić.

Pozdrawiam Klaus

Re: Pierwsze Moto

: 02 paź 2019, 17:29
autor: Pavel
Klaus1973 pisze:
02 paź 2019, 15:16
Witam.
Oglądałem ten motocykl, bo moja żona chce V7.
Czekam na wycenę części. Motocykl przodem uderzył.
Do wymiany na 100%:
Lagi jeśli nie obie to na pewno lewa. Choć ja twierdzę ze obie Krzywe
Tarcza przód luźna - wymiana albo inaczej dokręcić.
Lampa
Kolanko prawe z osłona.
Błotnik
Zbiornik paliwa
Kierownica- jeszcze trochę pogięta. Była prostowana

Koło przód do sprawdzenia - wyglada na wymienione.
Do tego nie widać żeby rama miała problem, ale sprawdzić trzeba.
Gmole są wymienione co niepokoi.
Do tego nie równe szczeliny przy mocowaniu półki.
Poza tym jak nówka. Godny uwagi. Pytanie o ramę i czy w 6-7 tys. Da się wszystko naprawić.
Nie mogę doprosić się numeru VIN żeby go sprawdzić.

Pozdrawiam Klaus
Właśnie też na prośbę o udostępnienie VIN-u sprzedawca po kilku dniach nadal nie przeczytał powiadomienia na OLX. Cóż, wygląda na to, że jest to trochę poza moim budżetem. W każdym razie dziękuję wszystkim forumowiczom i poluję dalej.