Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Mapy od Beetle

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: Mapy od Beetle

Post autor: adamigo » 06 maja 2019, 21:23

magrpa pisze:
04 maja 2019, 21:03
I tu jest CLOU w słowie: Leicester, które wymawiamy: Lester :ugeek:
Palisz, kolega, palisz mi dowcip:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Diablo_80
Posty: 2
Rejestracja: 20 cze 2019, 23:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mapy od Beetle

Post autor: Diablo_80 » 21 cze 2019, 11:20

Witam,ja mam mape do V7II Racer.Polecam.Krztuszenie,szarpanie,nierowna praca przez kilka minut na zimnym i cieplym,zaraz po uruchomieniu.Przy ruchu przepustnicą,dławienie i gasniecie.Takie mialem problemy,z ktorymi serwis sobie nie poradzil (osobna historia,szkoda czasu i miejsca na tym forum).Nowa mapa,dedykowana do V7 II i fabrycznego wydechu.W efekcie inny motocykl,pracuje rowno,lepiej rozwija moment,mniej nerwowy.Problemy wyzej opisane znikneły.Spalanie bez zmian,przejechane 5 tys.Oczywiscie oryginalna mape mam zgrana,zawsze mozna wrocic...tylko po co.
Pozdrawiam!
Diablo
-------------------
V7 II Racer 2016

Lester
Posty: 12
Rejestracja: 14 kwie 2019, 20:03

Re: Mapy od Beetle

Post autor: Lester » 18 lis 2019, 21:32

Witam, zainteresowanych tym tematem . Po przejechaniu ponad 6 tys. km na mapie od Beetle,a uzupełnię temat swoimi spostrzeżeniami.
Na początku już powiem , że wróciłem 2 miesiące temu do mapy fabrycznej.
Czy mapa Beetla jest gorsza czy lepsza, zostawię bez mojej odpowiedzi, na pewno są różne i postaram się te różnice przedstawić.
Beetle poprawił na pewno odczucia związane z pracą silnika na wolnych i średnich obrotach , silnik bardziej "gładko " , równo pracuje , w mieście dużo przyjemniej się jeździ na tej mapie, brak szarpnięć , moment obrotowy pojawia się niżej , przy gwałtownym odkręcenie manetki silnik wkręca się płynie , nie pojawia się " dzwonienia" zaworów jak to miało miejsce przy mapie fabrycznej ( po przejściu na 98 oktan na fabrycznej już się też nie zdarza ) i jeszcze jedno , przy hamowaniu silnikiem , np jadąc z górki nie ma tego "podpierdzania" w wydech, Sondy lambda są wyłączone ale świece po tym dystansie były ok.
Wróciłem jednak do mapy fabrycznej ponieważ ; w zakresie obrotów powyżej 6000 czuć spadek mocy, tu gdzie normalnie stelvio miało najwięcej wigoru, robi się trochę nudno i przy 150 ...160 km/h Geesy zaczynają odchodzić do przodu, To samo odczucie na niższych biegach, na wyjściu z zakrętów, kiedy zdajesz sobie sprawę że manetka odkręcona jest do końca a tu jakoś tak spokojnie... Jest jeszcze jedna sprawa, zużycie paliwa wzrosło średnio do 7 L/100 km czyli o 1 litr w porównaniu do fabrycznej , Motocykl na fabrycznej mapie jest może trochę bardziej " nieokrzesany" ale jeśli ktoś lubi czasami trochę ostrzej pojeździć to fabryczna mapa jest lepsza , jeśli ktoś jeździ spokojnie lubi się poturalać po mieście i często zabiera pasażera , to mapa Beetla może mu się spodobać.
Nadmienię jeszcze że opisuję mapy do wersji 8v czyli po 2010 roku , do wersji silnikowej 4v Moto Guzzi wprowadzało kilka aktualizacji oprogramowania, i z tego co wiem można u Dilera sprawdzić jaka wersję mapy ma się wgraną i ewentualnie zaktualizować ( lub samemu).
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ