Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Africa Twin ergonomia

dera

Africa Twin ergonomia

Post autor: dera » 12 sty 2019, 08:56

Gdzieś, w którejś recenzji Africa Twin, ktoś mówił, że przeszkadza mu, że podnóżkek pasażera z lewej strony haczy mu o nogę.
Myślę, że to właśnie się przytrafiło temu kolesiowi:
https://youtu.be/2E5I2u5T1YU?t=280

Więc... niby pierdoła, niby ergonomia, a proszę.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: adamigo » 12 sty 2019, 20:11

Tego typu zdarzenie znam z opowieści w wariancie "WSK 175 i spodnie typu dzwony" - no proszę, a tu jaką mamy i nowoczesność, i kontynuację zarazem. Maładcy, ci inżynierowie z Tokio:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

imola.i.inne
Posty: 84
Rejestracja: 08 mar 2018, 22:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: imola.i.inne » 29 sty 2019, 23:38

raz w nogawce kopniak schowałem i nawet do wajchy biegów nie siegnałem .A było agrafke zapiac

dera

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: dera » 31 maja 2019, 15:44

Apropos dużych enduro i właściwości terenowych:

https://www.youtube.com/watch?v=R7O8lWXNAC4

I jak Adam, jest to terenowy motocykl, czy nie?

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 409
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: zqubaniec » 03 cze 2019, 08:54

Pomijając ten odcinek skalisty, to miałem przyjemność jeździć swoją Quotą w podobnych warunkach. Tak na prawdę da się przejechać dużym enduro po każdym terenie. Kwestia umijętności "kierownika". Osobną kwestią jest wysiłek jaki trzeba włożyć w jazdę w terenie na dużym enduro a na typowym lekkim.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: adamigo » 04 cze 2019, 00:02

Dodam, kwestia długości nóg kierownika. Moje z tych krótszych, więc wybieram jednak na takie harce motor za trzy kanty, a nie za pięćdziesiąt trzy>:) Ale w zw. z tym co do dróg, nie pękam, śmiem twierdzić że w mojej okolicy sa podobne i musiałem je brać także pod górkę:) Ta stabilizacja obrazu pomaga oglądać, ale fałszuje fakt, ile gościa tam wytrzęsło. Kozak, ze się taką drożyzną pcha w te plenery - i do tego robi darmową reklamę hondzie:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 409
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Africa Twin ergonomia

Post autor: zqubaniec » 04 cze 2019, 08:25

adamigo pisze:
04 cze 2019, 00:02
Dodam, kwestia długości nóg kierownika. Moje z tych krótszych, więc wybieram jednak na takie harce motor za trzy kanty, a nie za pięćdziesiąt trzy>:) Ale w zw. z tym co do dróg, nie pękam, śmiem twierdzić że w mojej okolicy sa podobne i musiałem je brać także pod górkę:) Ta stabilizacja obrazu pomaga oglądać, ale fałszuje fakt, ile gościa tam wytrzęsło. Kozak, ze się taką drożyzną pcha w te plenery - i do tego robi darmową reklamę hondzie:)
A skąd wiesz, że darmową? Może się "dogadali" ;)

ODPOWIEDZ