Strona 1 z 1

Bellagio Mistrale i vbost

: 26 sie 2018, 14:33
autor: Lucyslaw
Cześć
Czy ktos na forum na bellagio z mistralami oraz vboostem? Na ile zmienia się specyfikacja/moc/moment?
Czy te mistrale są dużo głośniejsze? Sam dźwięk oryginalnych moich jest dość głośny i mi odpowiadają. Nie chciałbym zamieniać ich na mega głośne tuby jak w jakimś HD.

Re: Bellagio Mistrale i vbost

: 09 wrz 2018, 11:11
autor: Naiger
Cześć,

Mam Bellagio z następującymi modyfikacjami :

Mistral v-boost
Tlumiki Mistral conical inox
Sportowy filtr BMC (wewnętrzny)

Efekty są jak najbardziej pozytywnie, lecz nie wiem, który element zadziałał najlepiej.

Plusy:

Lepsza dynamika, szczególnie dół i średnie obroty. Czuć to przy starcie spod świateł i generalnie depnięciu. Nie zauważyłam przesunięcia momentu obrotowego w górne zakresy. Plynniej też jedzie na niskich obrotach przy stalej prędkości, przed modyfikacją lekko poszarpywał, szczególnie w upaly.

Minusy:

W zasadzie jeden. Miał palić mniej a jest wyraźnie więcej, ok. 0,5 litra. W cyklu mieszanym z przewagą korków warszawskich palił 5,6-5,8, teraz 6,1 -6,5. V-boost oszukuje czujnik temperatury, co pewnie ma wpływ na sklad mieszanki. Przejechałem po modyfikacjach 3000km i póki co żadnych problemów. Teraz to ustrojstwo wystepuje pod nazwą v twin boost. Ciekawe czym się różni?
Co do tłumików, to faktycznie w Bellagio stockowe są ok. Świetne brzmienie przy mocnym odkręcaniu. Jednak Mistral to Mistral. Lżejsze, ładniejsze i brzmią fantastycznie w całym zakresie. Masz wyjmowane db killery, więc nie ma co obawiać się nadmiernego halasu. Zresztą moim zdaniem z db killerami brzmienie jest lepsze i nie męczy w trasie.

No i do minusów zaliczam cenę całego zestawu. Jak to przy modyfikacjach, tanio nie jest, ale powtarzam, warto!

To tyle z mojej strony.
Pozdrawiam.

Re: Bellagio Mistrale i vbost

: 13 wrz 2018, 21:08
autor: Norgemus
Mam vbosty w dwóch motocyklach. W jednym jako jedyna modyfikacja, w drugim razem z wyminą części wydechu od Mistral i wkład filtra od KN. W obu przypadkach pojawia się wygładzenie wchodzenia na obroty. Daje to odczucie bardziej bezpośredniej reakcji silnika na ruch manetki. Spalanie pozostało bez zmian. Nie bez znaczenia jest też aplikacja tegu ustrojstwa i właściwa synchronizacja.