Cześć
Czy ktos na forum na bellagio z mistralami oraz vboostem? Na ile zmienia się specyfikacja/moc/moment?
Czy te mistrale są dużo głośniejsze? Sam dźwięk oryginalnych moich jest dość głośny i mi odpowiadają. Nie chciałbym zamieniać ich na mega głośne tuby jak w jakimś HD.
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Bellagio Mistrale i vbost
Re: Bellagio Mistrale i vbost
Cześć,
Mam Bellagio z następującymi modyfikacjami :
Mistral v-boost
Tlumiki Mistral conical inox
Sportowy filtr BMC (wewnętrzny)
Efekty są jak najbardziej pozytywnie, lecz nie wiem, który element zadziałał najlepiej.
Plusy:
Lepsza dynamika, szczególnie dół i średnie obroty. Czuć to przy starcie spod świateł i generalnie depnięciu. Nie zauważyłam przesunięcia momentu obrotowego w górne zakresy. Plynniej też jedzie na niskich obrotach przy stalej prędkości, przed modyfikacją lekko poszarpywał, szczególnie w upaly.
Minusy:
W zasadzie jeden. Miał palić mniej a jest wyraźnie więcej, ok. 0,5 litra. W cyklu mieszanym z przewagą korków warszawskich palił 5,6-5,8, teraz 6,1 -6,5. V-boost oszukuje czujnik temperatury, co pewnie ma wpływ na sklad mieszanki. Przejechałem po modyfikacjach 3000km i póki co żadnych problemów. Teraz to ustrojstwo wystepuje pod nazwą v twin boost. Ciekawe czym się różni?
Co do tłumików, to faktycznie w Bellagio stockowe są ok. Świetne brzmienie przy mocnym odkręcaniu. Jednak Mistral to Mistral. Lżejsze, ładniejsze i brzmią fantastycznie w całym zakresie. Masz wyjmowane db killery, więc nie ma co obawiać się nadmiernego halasu. Zresztą moim zdaniem z db killerami brzmienie jest lepsze i nie męczy w trasie.
No i do minusów zaliczam cenę całego zestawu. Jak to przy modyfikacjach, tanio nie jest, ale powtarzam, warto!
To tyle z mojej strony.
Pozdrawiam.
Mam Bellagio z następującymi modyfikacjami :
Mistral v-boost
Tlumiki Mistral conical inox
Sportowy filtr BMC (wewnętrzny)
Efekty są jak najbardziej pozytywnie, lecz nie wiem, który element zadziałał najlepiej.
Plusy:
Lepsza dynamika, szczególnie dół i średnie obroty. Czuć to przy starcie spod świateł i generalnie depnięciu. Nie zauważyłam przesunięcia momentu obrotowego w górne zakresy. Plynniej też jedzie na niskich obrotach przy stalej prędkości, przed modyfikacją lekko poszarpywał, szczególnie w upaly.
Minusy:
W zasadzie jeden. Miał palić mniej a jest wyraźnie więcej, ok. 0,5 litra. W cyklu mieszanym z przewagą korków warszawskich palił 5,6-5,8, teraz 6,1 -6,5. V-boost oszukuje czujnik temperatury, co pewnie ma wpływ na sklad mieszanki. Przejechałem po modyfikacjach 3000km i póki co żadnych problemów. Teraz to ustrojstwo wystepuje pod nazwą v twin boost. Ciekawe czym się różni?
Co do tłumików, to faktycznie w Bellagio stockowe są ok. Świetne brzmienie przy mocnym odkręcaniu. Jednak Mistral to Mistral. Lżejsze, ładniejsze i brzmią fantastycznie w całym zakresie. Masz wyjmowane db killery, więc nie ma co obawiać się nadmiernego halasu. Zresztą moim zdaniem z db killerami brzmienie jest lepsze i nie męczy w trasie.
No i do minusów zaliczam cenę całego zestawu. Jak to przy modyfikacjach, tanio nie jest, ale powtarzam, warto!
To tyle z mojej strony.
Pozdrawiam.
Re: Bellagio Mistrale i vbost
Mam vbosty w dwóch motocyklach. W jednym jako jedyna modyfikacja, w drugim razem z wyminą części wydechu od Mistral i wkład filtra od KN. W obu przypadkach pojawia się wygładzenie wchodzenia na obroty. Daje to odczucie bardziej bezpośredniej reakcji silnika na ruch manetki. Spalanie pozostało bez zmian. Nie bez znaczenia jest też aplikacja tegu ustrojstwa i właściwa synchronizacja.