Re: V85 na EICMA 2017
: 21 cze 2018, 00:43
Brnę, brnę... Więc tak... dzięki zastosowaniu pompy oleju w układzie"pół-sucha miska"(???) oliwa chłodzi się skuteczniej do tego stopnia, że mogli odpuścić chłodnicę. Wyobrażam sobie, że coś w rodzaju zbiornika oleju jest wewnątrz kartera ale z przodu, co poprawia oddawanie ciepła. To całkowicie odróżnia V85 od V7 co do konstrukcji wewnętrznej. W każdym razie widać, że pompa jest dwusekcyjna.
Potem... zawór ssący tytanowy, brak linki gazu powoduje że elektronika reaguje poprawniej...
Rama łolaboga jaka świetna... w zespole z karterem daje taką sztywność, że zawiasy zyskały i precyzyjnie się to prowadzi na prędkości...
Pod obrazkiem w tekście zachwalają z kolei krzywą momentu - nie będą konkurować rzecz jasna z chłodzonymi cieczą dwucylindrówkami klasy 1200, ale w swojej klasie czują się pewnie...
Potem zachwalają z maniackim uporem suche sprzęgło, w przeciwieństwie do tego w kąpieli olejowej(kąpiel to wiadomo: "bagno")
Potem o normach spalin, ale tu nie jestem pewien, czy chwalą się jak to mało żre, czy się może tłumaczą, że "musi zeżreć", skoro kardan i nie ciecz.
na koniec podchujaszczorskie pytanie o większą pojemność("nie") i o inne modele na bazie tego silnika(si, szosowy) i już.
Ogólnie pitu pitu, kup pan cegłę, bo ładna, włoska i nie będzie źle:) Przynajmniej dopóki się okaże że Luigi znowu zjebał klasę twardości na krzywkach rozrządu:)
Potem... zawór ssący tytanowy, brak linki gazu powoduje że elektronika reaguje poprawniej...
Rama łolaboga jaka świetna... w zespole z karterem daje taką sztywność, że zawiasy zyskały i precyzyjnie się to prowadzi na prędkości...
Pod obrazkiem w tekście zachwalają z kolei krzywą momentu - nie będą konkurować rzecz jasna z chłodzonymi cieczą dwucylindrówkami klasy 1200, ale w swojej klasie czują się pewnie...
Potem zachwalają z maniackim uporem suche sprzęgło, w przeciwieństwie do tego w kąpieli olejowej(kąpiel to wiadomo: "bagno")
Potem o normach spalin, ale tu nie jestem pewien, czy chwalą się jak to mało żre, czy się może tłumaczą, że "musi zeżreć", skoro kardan i nie ciecz.
na koniec podchujaszczorskie pytanie o większą pojemność("nie") i o inne modele na bazie tego silnika(si, szosowy) i już.
Ogólnie pitu pitu, kup pan cegłę, bo ładna, włoska i nie będzie źle:) Przynajmniej dopóki się okaże że Luigi znowu zjebał klasę twardości na krzywkach rozrządu:)