Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V85 na EICMA 2017

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 18 paź 2018, 20:19

Nooo, Panowie, tylko się nie pchać, po kolei do klawiatury:))

https://www.ebay.co.uk/itm/263994308153?ul_noapp=true
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

wojtek cuneo
Posty: 20
Rejestracja: 22 cze 2018, 13:33

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: wojtek cuneo » 18 paź 2018, 21:28

Kurczę piękny ten motocykl, tylko jak wszystkie nowe zamiast zegarów ma chinskiego smartfona. Nie rozumiem dlaczego ci "dziennikarze" tak sie podniecają tymi wyświetlaczami. Jak ja jadę to wole spojrzeć czasem na wskazówki w ładnych zegarach. To głupie jak przed gałami cały czas migotaja cyferki i kolorki. Może napiszemy do fabryki i jeszcze to zdążą poprawić?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 18 paź 2018, 21:54

A jak dobrze umotywujesz to i wtryski wypieprzą i znowu będzie można podkręcić obroty śrubką:>

To se ne vrati!
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 409
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: zqubaniec » 19 paź 2018, 09:02

wojtek cuneo pisze:
18 paź 2018, 21:28
Kurczę piękny ten motocykl, tylko jak wszystkie nowe zamiast zegarów ma chinskiego smartfona. Nie rozumiem dlaczego ci "dziennikarze" tak sie podniecają tymi wyświetlaczami. Jak ja jadę to wole spojrzeć czasem na wskazówki w ładnych zegarach. To głupie jak przed gałami cały czas migotaja cyferki i kolorki. Może napiszemy do fabryki i jeszcze to zdążą poprawić?
Dobrze ujęte. popieram

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 30 lis 2018, 22:34

Przeklejam z siostrzanej strony klubowej

za treści nie ręczę:)

Guzzi have unveiled the production version of the V85 Tutto Terreno (all-terrain) adventure bike they first showed as a concept in 2017 at Intermot, in Cologne.

The V85TT boasts all the usual adventure touring mod-cons such as a 21-litre fuel tank good for around 250 miles and an adjustable screen.

https://www.cycleworld.com/moto-guzzi-v ... s-official

Specification: http://www.motorcycledaily.com/2018/11/ ... l-retails-...

https://ultimatemotorcycling.com/2018/1 ... 5-tt-first...

https://www.youtube.com/watch?v=KRWs5IT ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=aeauqu8 ... e=youtu.be
]
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1364
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 30 lis 2018, 23:38

"niente catena" - i wszystko jasne:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

dera

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: dera » 01 gru 2018, 09:12

Masa na mokro 229kg

Africa Twin 1000 waży 240kg (wet weight) - a ma zapewne o wiele niżej środek ciężkości.
Jak jechałem Afryką nie czuło się tej masy (przesiadłem się z Quoty)..

Ciekaw jestem, jak się będzie odczuwało te 229 kg V85..

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 01 gru 2018, 22:12

przecież Quota jeszcze cięższa jest 245 kg na sucho.
stelvio ze 280 kg ma - a prowadzi się fantastycznie (moje subiektywne odczucia).
masa motocykla przeszkadza Mnię tylko jeśli nie potrafię go podnieść po glebie. A kiedyś miałem Drifter 1500.

motocykl nie może być za lekki.
zresztą Multistradzie w segmencie turystów nikt nawet nie chce dorównać jeśli chodzi o moc/kg - ale to szlifierka (także moje subiektywne odczucie).

Dla mnie v85 to segment scramblwrów, choć nazwany pięknie classic enduro.
I tutaj jest sporo takich maszyn, choć mocniejsze.
Jednak ten jest po prostu piękny.

pozdrawiam
Klausista

dera

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: dera » 02 gru 2018, 08:56

Klaus1973 pisze:
01 gru 2018, 22:12
przecież Quota jeszcze cięższa jest 245 kg na sucho.
stelvio ze 280 kg ma - a prowadzi się fantastycznie (moje subiektywne odczucia).
masa motocykla przeszkadza Mnię tylko jeśli nie potrafię go podnieść po glebie. A kiedyś miałem Drifter 1500.

motocykl nie może być za lekki.
zresztą Multistradzie w segmencie turystów nikt nawet nie chce dorównać jeśli chodzi o moc/kg - ale to szlifierka (także moje subiektywne odczucie).

Dla mnie v85 to segment scramblwrów, choć nazwany pięknie classic enduro.
I tutaj jest sporo takich maszyn, choć mocniejsze.
Jednak ten jest po prostu piękny.

pozdrawiam
Klausista
No właśnie, przesiadłem się z Quoty prosto na Afrykę. Motocykle różniło nie wiem, 20kg masy. Ale wrażenia były, jakby je różniło z 60kg - jak przerzucasz Quotę 'z uda na udo' (na postoju) - a potem Afrykę tak samo - w Afryce nie masz wrażenia, że zaraz ćwierć tony Ci się glebnie na ziemię. W Quocie jest to wrażenie. Więc masa afryki jest dużo niżej skoncentrowana. To robi różnicę.
Jestem ciekaw jak V85 udało się tą masę poroskładać. W sumie też te cylindry wysoko i daleko na boki - i podwójna masa głowic. To winduje masę do góry i na boki do tego.

Co do stwierdzenia 'Motocykl nie może być za lekko'.. well.. spytaj Adama co on o tym sądzi :-) Jakbyś na przykład musiał wrzucić swój motocykl na Kamaza i miał do pomocy tylko siebei i kierowcę Kamaza - ciekaw jestem , jakbyś wrzucił swoje Stelvio tam.... Albo jakbyś jechał przez błoto, znaczy szedł oboko motoru - bo motor by już inaczej nie jechał .... Enduro ma słuzyć do enduro, a tam wysoka masa to kaplica. Zawsze.

Ja takich przygód (jeszcze) nie miałem, ale mnie Quota zdążyło pokonać już raz w naszych rodzimych Bieszczadach, i motocykl o 60kg lżejszy by mnie prawdopodobnie od gleby uchronił. A są i miejsca, które na Quocie po prostu omijam, bo wiem, że jak wjadę, to będę potrzebował pomocy osób trzecich, żeby wyjechać...

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 02 gru 2018, 14:35

dera pisze:
02 gru 2018, 08:56
Co do stwierdzenia 'Motocykl nie może być za lekko'.. well..
ja już miałem i czołga 350 kg i 500 po 140 kg
i motocykl turystyczny szosowy nie może być za lekki, to musi być stabilne z bagażem przy przelotowych 140-180.
nawet supersport od ducati to 205 kg z płynami (można mu założyć sakwy i traktować jako turystyk).

a V85 nie jest motocyklem enduro jak dla mnie.
I z mojego doświadczenia Enduro powyżej 700 cc to i 150 kg nie ma.
One tylko udają enduro - no może nowy KTM 790 to zmieni.
ale to oczywiście moje zdanie. I moje bardzo małe doświadczenie w tej kwestii - większość mojej jazdy to szosa.
pozdrawiam
klausista

ODPOWIEDZ