Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V85 na EICMA 2017

^adam_r100gs__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 11 lis 2017, 00:39

Jeżeli wreszcie pojęli, że niekoniecznie odpowiedzią na 1200 konkurencji może być tylko 1300, to chwała im za to, tylko czy klient też już to zrozumiał? Wiadomo, że to będzie motor do lansu, Tiger dziś w UK to motor popularny niesłychanie, a jakoś nie widzę go w mongolskim stepie - choć pewnie jakiś narwaniec tam tego kloca już zawlókł. No więc - jak do lansu, to pojemność ma znaczenie kluczowe, to jest pierwszy cios w szczękę przeciwnika na parkingu. A jeśli do przyjemnej jazdy - aaaa, to co innego, tu każde 10 kilo w dół mile widziane, choć w erze gdzie samo bhp i eko waży parę takich dziesiątek, motocykl lżejszy niż 200 kg musiałby mieć chyba ramę z elektronu i sodowy blokdiab9 Wystarczy zerknąć na Benelli TRK502 z masą ponad 200, TAK! 500cc i 200 kg!

Ale jeśli ten koncept stanie się seryjnym ciałem, to chwała marce za samo to, że nadal wzbrania się przed cieczą inną niż olejrad13

Aha, i jeszcze jedno - niby nabrali wody w usta co do ew. innych wersji, ale V85D już się pojawił(co szczerze raduje zwłaszcza moje serce):

https://www.youtube.com/watch?v=Vbfamk9EMqY

(2017-11-11 01:56:24) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 00:56 przez ^adam_r100gs__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.

~motogruzzi__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ~motogruzzi__STARE » 11 lis 2017, 07:05

No zajebisty kąt wahacz na drugim foto,musi ze to odległy concept smiech1
No i brak chlodzenia wodą czyli brak mocy-Euro 4


^ZUS__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^ZUS__STARE » 11 lis 2017, 09:02

Jak się pojawi w sprzedaży od razu lecę do salonu:!


zqubaniec__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: zqubaniec__STARE » 11 lis 2017, 09:22

^adam_r100gs napisaďż˝/a:
Wiadomo, że to będzie motor do
Ktos pisze: lansu,

Z całym szacunkiem drogi Adamie, ale jak kiedyś będzie mnie stać na te moto, to nie będzie dla mnie do lansu tylko do lasu. Wbrew wszelkim opiniom
smiech1
Oczywiście nie mówię o bezdrożach. Ale leśne dukty jak najbardziej. Jesli można quotą, to takim lżejszym na pewno też rad2


^adam_r100gs__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 11 lis 2017, 14:40

Czy lżejszy, to się jeszcze okaże... wrócimy do tego w tym wątku jak tylko się ogłoszą z danymi, pamiętajrad13


^Fresu__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^Fresu__STARE » 12 lis 2017, 00:39

Jeżeli to krok w kierunku odtworzenia w nowoczesnej formie dawnego 850 Le Mans (takiego jak w filmiku), to odszczekam na forum wszystko to co psioczę na fabrykę i Włochów, klęknę i będę wielbić po wsze czasy. smiech6 smiech1

https://youtu.be/hJPfCQ7YdR8

(2017-11-12 15:21:52) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 14:21 przez ^Fresu__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.

^Klaustelvio__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^Klaustelvio__STARE » 12 lis 2017, 09:35

Witam.
bardzo fajny motocykl. Te renderingi na www są kiepskie. Nazwę swoją już podałem i mam nadzieję że marketing z Moto Guzzi wybierze właśnie moją.

A propos masy - wszystkie motocykle do podróży wzorowane na enduro to masa ponad 200 kg czy to będą nowe chińsko-włoskie KRT czy duża Multi o mocy 1260. Nie przesadzajmy że ma mieć 150 kg.

Dla mnie taki motocykl to ideał. 80 KM to całkowicie wystarcza dla 50 latka do podróży.
Jest piękny, finalna wersja będzie w kilku modelach, to widać patrząc na niego. Na miasto, na trasę i do lasu. Takie przeciwieństwo Multistrady. Tam wszystko w jednym a tutaj jeden motocykl kilka wcieleń. Coś jak V7 - tylko pojedyncze wersje dalej od siebie. A ten sam silnik i wiele podzespołów.

A co enduro samego w sobie, to nadal nie rozumiem osób które zamiast zanadybyć sobie jakieś 80 -200 cm i pohasać po lesie chcą się katować na sprzęcie typu GS czy inna adventura.

pozdrawiam klaus.


^adam_r100gs__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 12 lis 2017, 10:37

Tu Klaus nie tyle chodzi o osoby chcące hasać po lesie na 1200 co raczej o marketing im wmawiający że poniżej 1200 to mają krótkiego i przez las nie dadzą rady. Bo to to właśnie jest chore, choć z drugiej strony jak to dziś ułatwia odcedzanie dorzecznych bajkerów z lanserskiego morza. Wystarczy przestać zwracać uwagę na kolesi powyżej 800cc i od razu szanse rosną, że jak zagadasz na parkingu to nie tylko po to, żeby usłyszeć stek autoreklam.


imola.i.inne__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: imola.i.inne__STARE » 12 lis 2017, 13:15

masa w samej jezdzie niekoniecznie przeszkadza ,elektronika idzie do przodu może cieższe bedą ''lzejsze''i mniej paliły .Parkowanie w terenie i pzejazd przez błoto lub piasek zrobi różowy guzik na kierownicy .W razie wywrotki - albo zamiast wywrotki -system samopionójący zachowa stabilność .System taki można i w kasku zamontować , dobudować GPS a tam opcja -doprowadz do ostatniego miejsca z którego wyszedłem trzeżwy .No dobra ... Fajna Quota ma 260kg i w błocie dała sie podnieść raz,wiecej wole nie próbować .Osobiście wolałbym mniejszą mase nawet kosztem kilku i tak nie wykorzystanych koni .koło z przodu 21' .Ijak najprostrza budowa z chłodzeniem włącznie



imola.i.inne__STARE

RE: V85 na EICMA 2017

Post autor: imola.i.inne__STARE » 12 lis 2017, 17:59

Może podpowiemy MG jakie mamy oczekiwaniawobec nowego terenowego ;
1 masa około 200 +
2 paliwa 20+
3 skoki 20cm
4 kolo przód 21''
5 mapy 2 +
6 lampy z przodu 2 szt
7 ilość kół zaczyna byc ważna/ 2 wystarczą
tyle z' 2 'z przodu
8 tłumik za skrzynią ,przed wałem
9 troche nośności
10 przegląd po powrocie z Irkucka
11 kolory z lizaka mogą być
12 centralna podstawka lub szprychy bezdetkowe
13 jakie jeszczepomysły ?
8



ODPOWIEDZ