Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V85 na EICMA 2017

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 01 sty 2020, 22:16

Ty nie masz nic mówić, Ty podziwiaj zastosowane bhp i leć kupować swoją bazę pod te kreski:>

A przecie już mówiłem - toć to tylko good vibrations, o co ten szum, że niby coś tam z tyłu odpadnie, jakiś dyfer czy jak mu tam:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 04 sty 2020, 11:43


Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 04 sty 2020, 18:50


Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 12 lut 2020, 21:48

No, nareszcie zobaczyłem TT w wersji z kierownicą po prawej:) I co powiecie - nie widać, ale zaświadczam, że kreski na śrubach zrobione w tym samym międzynarodowym, żółtym kolorze:) I do tego trafiłem model z kontrolą trakcji - kontrolowało ją w sumie trzech:


https://photos.app.goo.gl/BHtfdsJEBtqYMwCc7
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 31 maja 2020, 19:32

witam.
Przejechane mój V85 tt na dzień dzisiajszy 7000 km i do tej pory z minusów:
techniczne:
1. lewy ponóżek (dzwignia biegów) dostaje takich wibracji że nie da się jechać powyżej 120 km/h. Fatanlne wykonanie lub mocowanie.
2. odkręcilo się już mocowanie klamki sprzęgła, oba lusterka, śróby od szyby, oba handbary.
3. linka sprzęgła już jest wykręcona na maxa bo sprzęglo niechce brać.
4. wykręciły się śróby mocujące płytę zabezpieczającą silnik - mimo że motocykl był już na akcji serwisowej i ta wada została już poprawiona ponoć.
5. spasowanie plastiku przy stacyjce puściło i teraz jest szpara.
6. pękł drut dospawany do stopki
Niedopracowane:
1. Motocykl na kole ma tylko 64 KM. Może to przez moje sprzęgło.
2. Podczas ciasnych winkli nawrotnki takie 180 stopni (prędkość do 40 km/h) nie wystarcza momentu obrotowego, trzeb zbić do 2 biegu a tam jest dziura, obejściem tego jest przełączenie w tryb rain i wtedy pozwala stostawić 3 bieg i zawrocić na dochamowaniu.

A poza tymi drobiazgami - zajebiśty motocykl.
Mam nadzieję że jak wydech wymienię to zyska trochę na mocy.

pozdrwiam
klaus
Załączniki
MG-1.jpg
MG-1.jpg (200.82 KiB) Przejrzano 6433 razy
MG-2.jpg
MG-2.jpg (189.82 KiB) Przejrzano 6433 razy
MG-3.jpg
MG-3.jpg (274.79 KiB) Przejrzano 6433 razy
Klaus1973 otrzymał(a) podziękowania za ten post od:
dera

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 31 maja 2020, 20:25

Poprawią wyważenie wału na następny sezon i będziesz się mógł chwalić, że masz pierwszy wypust, nie dla mientkich:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 212
Rejestracja: 24 sie 2018, 22:44
Lokalizacja: Gdańsk
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Marcin » 01 cze 2020, 08:02

Trochę dużo tych usterek i wad :-(
takie usterki pasowałby raczej do chińskiego sprzętu a nie do tak zacnej marki jak MG

moc strasznie mała, rozumiem że to wynik z hamowni? Jeśli sprzęgło się ślizga to faktycznie nie otrzymamy prawdziwej wartości
ja mimo, że obecnie korzystam z japońskiej konkurencji to postanowiłem, że w garażu pojawi się na pewno MG, jeszcze nie wiem czy używane czy nowe
V85 generalnie mi odpowiadało gdyby nie słaby silnik , może zrobią coś większego
Ostatnio zmieniony 01 cze 2020, 08:38 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę

dera
Posty: 195
Rejestracja: 02 sty 2020, 17:26
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: dera » 01 cze 2020, 08:37

Ogólnie to wygląda głównie na jeden problem : "wibracje", a to chyba poprawią.
Mapami widać da się poprawić dziurę w momencie, więc też prosto naprawić.

Może nie będzie tak tragiczne w wersji 2.0 ?

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 01 cze 2020, 10:48

Nie jest tragicznie. Jest bym powiedział dobrze.
Smutny Paolo zapomniał o kleju przy śrubach. Lusterka, handbary, mocowanie klamki sprzęgła przykręciłam i jest spokój.
Śruby od mocowania osłony miski w serwisie dostanę to sobie sam przykręcę na klej i gitarra.
Pospawam sobie stopkę bo spaw jest fatalny.
Sprzęgło się poprawi na gwarancji na 10000 km to pewnie za miesiąc +- będzie. Wydechy zmienię to i krzywa się zmieni.
Ja z Ducati się przesiadłem ton i lekko nie ma.
Pozdrawiam
Klaus

DDBreva
Posty: 199
Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: DDBreva » 01 cze 2020, 11:41

Testuj testuj ....i opisuj.
Bardzo dobrze.
Wiele osób interesuje ten model.
Myślę, że ze wszystkimi elementami producent i gwarant sobie poradzi.
Nie jeden producent ma takie przypadłości. ;)

Pocichu liczę, że ten silnik zastosują w innym, nowym modelu, zobaczymy?
Pzdr.

ODPOWIEDZ