Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V85 na EICMA 2017

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 20 lip 2019, 16:55

No i doczekalem się 3h jazdy: miasto, przed mieście, las, s5, i znów miato.
jedno sprostowanie motocykl którym obecnie poruszam się to ducati St3 i 220 km nie straszne a przelotowe po 180 km/h to norma.
Więc w teście nie wypowiem się na temat mocy nic poza jednym:
WYSTARCZA.
Tak naprawdę chciałem się dowiedzieć czy 80 kucy już mi wystarcza czy jeszcze minimum 110. Dowiedziałem się.
ja: wiek bliżej niż dalej do piachu, 180 cm wzrostu, 90 kg masy ciała.

najpierw wady:
1. na 1i2 biegu motocykl trzeba jak Ducati (moje 4 tys.) trzymać powyżej 3,5 tys. obrotów bo inaczej jest to skuter taki mułek bez jajek. - patrz zalety pkt 1.
2. rollgaz - jestem fanem linki i potrafię ją kontrolować. Nie rozumiem jak można taki rollgaz dać do klasycznego motocykl, trzeba się go będzie uczyć jak obsługi SAPa.
3. Szyba natychmiast do wymiany - nie cierpię nekedów i ich sposobu podwiewania na środek kasku. Szczególnie przy 140 km/h na S czy autostradzie. Musiałem podomykać kask na S5 a i tak szumiało mi jak odrzutowiec. Z otwartymi wlotami górnymi nie dało się jechać taki szum. Kask RPHA ST.
4. Wydechy natychmiast do wymiany - rozpacz jedzie na tym MG poprzez świat - to chodzi jak pralka. Normy zabijają wszystko. Ale ma potencjał bulgot gdzieś tam jest tej.

neutralne rzeczy:
1. nie da się jeździć w butach SIDI Adventure - w miejscu śrub i wypustki w butach po stronie zmiany biegów co jest - wnęka pod przetłoczeniem i śruba podchodzi pod te przetłoczenia i się zastanawiasz co trzyma mi nogę.
2. Szprychy klasyczne - trzeba będzie kupić uszczelniacze - w dzisiejszych czasach musi być wybór bezdętkowe, dętkowe.
3. Charakterystyka silnika najbliżej ma do czoperów jakie miałem. Sportster HD czy Kawasaki vn 1500. To się lubi lub nie.

zalety pomieszam razem z testem:
1. Jazda w korku to poezja 1 i 2 działają jak muł ale nawet przy 1 tys. obrotów kontrolujesz, krawężnik, samochód i przerzucanie moto z nogi na nogę, czy masz ją na podnóżku czy też już na glebie jest możliwe, moto nie szarpie. Trzeba to wyczuć jak przy sprzęgle odśrodkowym na skuterze. No fajny bajer. Gorzej z ruszaniem gdy trzeba odkręcić - patrz wady pkt.1.
2. sprzęgło (zastanawiałem się czy jest) ja całą zminę ściskam sprężynę jadąc do pracy bo inaczej ręka mnie napier.... jak wsiadam na Ducati
3. skrzynia biegów - precyzja, wszystkie biegi się czuje wyraźnie i wchodzą lekko. Znajdowanie luzu bajka i poezja, ale trzeba się nauczyć tego wyświetlacza, jak jest wciśnięte sprzęgło znika bieg a luz się wyświetla po 1-2 sek. taki Finder z MacOs używając funkcji samootwierających się katalogów - jak dla mnie napisane.
4. jazda po łuku i w zakrętach. Zamknięcie opony, proszę bardzo 4 szybkie zakręty na drodze Poznań - Biedrukso 2 z górki, nawrót 2 pod górkę, nawrót i już ją zamykamy. Kontrola jazdy cudowna. Jak ten motocykl jest wyważony.
5. garaż i manewry w nim to bajka. nawet większa ręka w rękawiczkach dobrze wchodzi w ramę dodatkową przez co manewry są na wyciągniętej ręce szybki i co najważniejsze dokładne. Motocykl idealnie wyważony nie kładzie się mocna na żaden bok. jedynie obracanie na podnóżku coś mi nie wyszło, szersza podpora na śliskich płytkach się przesuwała. No trzeba taśmy chropowate nakleić w miejscu obrotu. Albo dokupić centralną podnóżkę.
6. Las i polne drogi. Da się jechać. Na tych oponach jakich ja mialem a więc szosowych nie było to może zbyt szybko max 5o km/h ale więcej od tego motocykla ja bym nie wymagał. Szczególnie podobało mi się jak wybrało tarkę na szrutówce i kocie łby w lesie koło Głębocka. Taka nie duża górka łukiem.
7. zawieszenie - no tutaj bym zaraz wymienił na Ohlinsa - to kręcenie kluczem mnie wcale nie pociąga. Choć samo przełączenie napięcia wstępnego śróbowkrętem zmieniło trouch i było lepiej miękciej.
8. Pozycja za kierownicą - można jechać bez końca. Tylko ta zablokowana stopa lewa w butach SIDI.

i przy 180 cm wzrostu kiera musi trochę do przodu iść i do góry, ale to już przy swoim będę zmieniał.

podsumowanie:
dzisiaj umarł Klausini Ducatisti a narodził się Klausini Modello del Guzzista herbu V85 Tuti Fruti tylko jeszcze zbieram fundusze.
Załączniki
klaus-moto.jpg
klaus-moto.jpg (506.81 KiB) Przejrzano 6105 razy

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1368
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 21 paź 2019, 19:45

Pojawiają się pierwsze używki...:>

https://www.ebay.co.uk/itm/362786192937 ... noapp=true
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 23 paź 2019, 10:17

Używki i demo na mobile de czy AutoScout24 już coraz częściej są.
Pytanie tylko czy kardany ciekną.
Oficjalnie niby tylko pierwsza seria na Europę ma wadę.
Trochę już tych drobiazgów z okresu dziecięcego wychodzi.
Pozdr
Klaus

cynek
Posty: 105
Rejestracja: 05 lut 2018, 15:04
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: cynek » 14 lis 2019, 10:50

Z całego tego opisu wywnioskowałem tylko, że szybka do wymiany. Reszta to jakieś pierdoły.
Bulgot z rury??? Ty naprawdę słuchasz wydechu w czasie jazdy? Gratuluję...

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 14 lis 2019, 19:03

cynek pisze:
14 lis 2019, 10:50
Ty naprawdę słuchasz wydechu w czasie jazdy? Gratuluję...
nie ma czego Gratulować. Ale dziękuję.
Tak lubię słyszeć motocykl którym jadę. I wcale mi nie chodzi o to żeby od razu Termi nez db killerów, ale ten wydech brzmi jak pralka.

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 16 gru 2019, 20:31

https://www.motorradonline.de/enduro/mo ... an-rasten/

aa jednak w USA już zostali wezwani do wymiany.
jestem ciekaw jak to będzie w europie. Będziemy musieli czekać czy grzecznie poproszą o przyjazd na wymianę uszczelniacza i podnóżka.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1368
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 16 gru 2019, 20:56

Zależy jak patrzeć. Olej z dyfra sie leje? Toż to nawiązanie do chwalebnej tradycji, w V50 się lał 40 lat temu i dopiero jak w serwisówkach zalecili 140W w miejsce 90W, to przestało:) A podnóżki, że seger spada - no jak są good vibrations, to coś musi puścić, czego się czepiają szwabskie łby. W ichnich produktach zapala się trójkącik i trza wołać lawetę, a tu - noga w wierch, dbać o poziom oliwy w dyfrze, i hajda.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
Klaus1973
Posty: 124
Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: Klaus1973 » 17 gru 2019, 10:02

To hamernanie nie niemce.
U niemiaszków piaggio już to załatwiło. Dzwonią do właścicieli.
I mimo ze mój przy zakupie ma 6 wezwań do naprawy to i tak go kupiłem .

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1368
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 66 razy

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: adamigo » 31 gru 2019, 16:45

Chłopaki, widziałem, widziałem go! Co prawda w Bergamo... Lecę do dom i zarrrra Wam tu zapodam parę fot na jutrzejszego kaca...:)

(doleciawszy)Proszę, jak Firma( bo wątpię, że współczesny użytkownik) dba o klyentele.

Obrazek

Obrazek

Normalnie tak się wzruszyłem, że mi ręka drżała:> Teraz klyent wie - co rano ma obejść makinę dookoła i sprawdzić, czy te sto siedem kresek się zgadza:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 410
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: V85 na EICMA 2017

Post autor: zqubaniec » 01 sty 2020, 18:24

Aż nie wiem co powiedzieć... :|

ODPOWIEDZ