Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V11 Corsa techno-racer Project
V11 Corsa techno-racer Project
Witam!
Nareszcie nabyłem mojego wymarzonego Orła z Mandello del Lario model V11 który przyczyni sie do uwolnienia pokładów mojej wyobraźni projekt bedzie tu opisywany powolnie (od razu ostrzegam że jeśli ktoś nie może zdzierżyć nerwowo że ktoś rusza v11 niech lepiej tu nie zagląda zanim narazi mnie na lincz, hejterom dziękuje za uwagesmiech6, nie jak z moim Cafe 69' gdyż tu pracy jest więcej a i pomysły nie jednoznaczne i wiele będzie przymiarek i kombinacji. Pierwszy problem który napotkałem - motocykl jest po prostu piękny! Dylemat będzie chwile trwał ale raczej nie wytrzymamsmiech6 Po drugie trafiła sie sztuka w świetnym stanie a szukałem czegoś w stylu 'dezel'. Częsci które miałem do z niego na sprzedaż poszły już do fana Gutków z lubelszczyzny (został bak, lampa, tylne sety) Taki jest plan: ma to być projekt Corsa (nawiązujący do linii MGS-01 i Millepercento) w stylu techno-racer (z racji że poprzedni projekt stylizowałem na oldschoolowo) oto moja diva:
http://postimg.org/image/9vfwlc1bj/
http://postimg.org/image/sp1pibzjj/
Sam motocykl mile mnie zaskoczył, nigdy wcześniej nie jeździłem Gutkami, rzuca sie na postoju niczym mustang ale w jeździe staje sie posłuszny (tak wiem wiem Wy to wszystko wiecie ale dajcie sie popodniecać), heble Brembo poezja jak zawsze i sztywne sportowe prowadzenie. O dziwo masa znika za puszczeniem sprzęgła suchego ktore przyjemnie głośno dzwoni. Moment obrotowy nadaje lokomotywowego ciągu już od 4500rpm, i maszyna wydawała się mocniejsza niz wskazują papiery (no musze wyrazic emocje).
Wątek bedzie jak mówie prowadzony powoli, na razie zakupy, niektóre już mam ale są do przemodelowania delikatnie
http://postimg.org/image/55pywqab3/
Sprzęty które będą mnie inspirowały mają nowoczesny styl, jednak chce zachować charakter cafe-racera więc raczej na owiewke sie nie zdecyduje chyba że cos z okrągłą lampa typu HD v-rod, Mana. Kilka inspiracji:
http://postimg.org/image/q7so795ap/
http://postimg.org/image/61trm3z0x/
http://postimg.org/image/bra06f575/
(2014-06-07 09:53:02) Wiadomość została zmodyfikowana
Nareszcie nabyłem mojego wymarzonego Orła z Mandello del Lario model V11 który przyczyni sie do uwolnienia pokładów mojej wyobraźni projekt bedzie tu opisywany powolnie (od razu ostrzegam że jeśli ktoś nie może zdzierżyć nerwowo że ktoś rusza v11 niech lepiej tu nie zagląda zanim narazi mnie na lincz, hejterom dziękuje za uwagesmiech6, nie jak z moim Cafe 69' gdyż tu pracy jest więcej a i pomysły nie jednoznaczne i wiele będzie przymiarek i kombinacji. Pierwszy problem który napotkałem - motocykl jest po prostu piękny! Dylemat będzie chwile trwał ale raczej nie wytrzymamsmiech6 Po drugie trafiła sie sztuka w świetnym stanie a szukałem czegoś w stylu 'dezel'. Częsci które miałem do z niego na sprzedaż poszły już do fana Gutków z lubelszczyzny (został bak, lampa, tylne sety) Taki jest plan: ma to być projekt Corsa (nawiązujący do linii MGS-01 i Millepercento) w stylu techno-racer (z racji że poprzedni projekt stylizowałem na oldschoolowo) oto moja diva:
http://postimg.org/image/9vfwlc1bj/
http://postimg.org/image/sp1pibzjj/
Sam motocykl mile mnie zaskoczył, nigdy wcześniej nie jeździłem Gutkami, rzuca sie na postoju niczym mustang ale w jeździe staje sie posłuszny (tak wiem wiem Wy to wszystko wiecie ale dajcie sie popodniecać), heble Brembo poezja jak zawsze i sztywne sportowe prowadzenie. O dziwo masa znika za puszczeniem sprzęgła suchego ktore przyjemnie głośno dzwoni. Moment obrotowy nadaje lokomotywowego ciągu już od 4500rpm, i maszyna wydawała się mocniejsza niz wskazują papiery (no musze wyrazic emocje).
Wątek bedzie jak mówie prowadzony powoli, na razie zakupy, niektóre już mam ale są do przemodelowania delikatnie
http://postimg.org/image/55pywqab3/
Sprzęty które będą mnie inspirowały mają nowoczesny styl, jednak chce zachować charakter cafe-racera więc raczej na owiewke sie nie zdecyduje chyba że cos z okrągłą lampa typu HD v-rod, Mana. Kilka inspiracji:
http://postimg.org/image/q7so795ap/
http://postimg.org/image/61trm3z0x/
http://postimg.org/image/bra06f575/
(2014-06-07 09:53:02) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 07 cze 2014, 09:53 przez Chylo__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: V11 Corsa techno-racer Project
Ogólnie zależy mi żeby zrobić maszyne hołdującą sportowej przeszłości Moto Guzzi, która dziś jest troche zaniedbana...
Jak to ze mną bywa długo nie czejałem i zacząłem działaćsmiech6 co sie okazało jednak nie taka długa droga przede mną (szok) bo Gucior mimo niekonwencjonalnej budowy ma jedna ważna ceche - prostote konstrukcji i chwała mu za to! W dodatku oryginalny lakier ramy jest w świetnym stanie jak na te 13 lat i tylko kilka zaprawek plus polerka, a silnik czyściutki. W czwartek o 17 zabrałem sie za ostre rozbieranie mojej Wii Ilewen spędzając z nią noc walentynkową(albo już dzień) do 6:20...zaczeło sie dość gładko od rozkręcania poszczególnych elementów
http://postimg.org/image/tbr284019/full/
http://postimage.org/app.php
wszystkie bebechy są dobrze poukłądane przy ramie, a przewody i kable mają kupe luzu by je przemieścić w inne miejsca, nie jak w japonii wszystko na styk albo z centymetrowym luzem...
http://postimg.org/image/p7uotctgt/full/
http://postimage.org/app.php
wyłoniła się też pierwsza wada konstrukcyjna która we włoskim moto nie powinna mieć miejsca (Guzzi wybaczymy!) - brak możliwości regulacji w pełni regulowanego amora WP! Ale oczywiście to poprawimysmiech6
w garażu brat też grzebie SV więc jest całkiem 'rodzinnie' a że kobyła póki co jeszcze waży(czego w jeździe nie odczuwałem) to podnieść ją nie łatwo we dwóch nawet
http://postimg.org/image/7vuc7wzzh/full/
http://postimage.org/app.php
oczywiście nie obyło sie bez komplikacji, nie było możliwości zbytniej odkrecenia dwóch śrób przedniego błotnika ale rozpracowaliśmy to. Reszta śrób schodzi bez pisknięcia
...co ciekawe i czego zadupek ori waży nie mało a do tego przerabiając tylny stelaż poszły dwie tarcze a ledwie kilka cięć bo co sie okazało...rurki w środku są podwójne! Trwałość i wytrzymałość ponad wszystkosmiech6
...jednak opłacało się zarwać noc i pierwsze przymiarki nastąpiły, ze wstepnym przespawaniem stelaża tylnego i zamocowaniem zbiornika!
http://postimg.org/image/6bkevs27h/full/
http://postimage.org/
co sie kolejno okazało, a co zastanawiało mnie najbardziej to jak bedzie z podłączeniem zbiornika z przeciwnej stajni (Ducati należało wtedy do Cagivy jak i MV) do wtrysków i aparatury z Gutka(a Guzzi należało wtedy do Aprili) ale prostota znowu rozwiązała problem bo wyszło że Guzzi ma zewnętrzną pompe paliwa więc moge zamontować każdy zbiornik jak sie nie zakochać?
http://postimg.org/image/3ml0s07cd/full/
http://postimage.org/app.php
siedzenie jest myśle że bedzie maksymalnie 1 cm wyżej niż seria, zobaczymy jak stanie na kołach ile przysiądzie, i zostało przesunięte do przodu 5 cm bo zbiornik z 996 jest o dzwio krótszy
http://postimg.org/image/6r0a2jdil/full/
http://postimage.org/app.php
głównym moim celem było jeszcze bardziej wyeksponować silnik. W garażu stoją już Marchesini od RSV więc felga zgrubnie a piecowi starczy pary by uciągnąćsmiech6
http://postimg.org/image/e1r70x4j1/full/
http://postimage.org/app.php
na wydech mam pomysł, teraz jedynie spróbować go zrealizować, powiem tyle że kończył sie bedzie w zadupku i to jest już bezapelacyjne.
Niestety silnik nie ma sondy lambda o czym też nie wiedziałem więc sie nie dostroi pod stożki i wydech co może popsuć jego prace zmniejszając mój entuzjazm i zaprzątając mysli...ale mój dobry kolega Whiplash z forum Aprilii już znalazł mi cały program z opracowaniem http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=17865 i jak sie okazuje wystarczy podpiąć kabel USB Fiata i zestroją mi w HMK bez problemu a może coś tam jeszcze sie poprawismiech6 normalnie bellissima!
teraz czekam na jakies wolne dni by dalej konsumować tę miłość na lata...
Jak to ze mną bywa długo nie czejałem i zacząłem działaćsmiech6 co sie okazało jednak nie taka długa droga przede mną (szok) bo Gucior mimo niekonwencjonalnej budowy ma jedna ważna ceche - prostote konstrukcji i chwała mu za to! W dodatku oryginalny lakier ramy jest w świetnym stanie jak na te 13 lat i tylko kilka zaprawek plus polerka, a silnik czyściutki. W czwartek o 17 zabrałem sie za ostre rozbieranie mojej Wii Ilewen spędzając z nią noc walentynkową(albo już dzień) do 6:20...zaczeło sie dość gładko od rozkręcania poszczególnych elementów
http://postimg.org/image/tbr284019/full/
http://postimage.org/app.php
wszystkie bebechy są dobrze poukłądane przy ramie, a przewody i kable mają kupe luzu by je przemieścić w inne miejsca, nie jak w japonii wszystko na styk albo z centymetrowym luzem...
http://postimg.org/image/p7uotctgt/full/
http://postimage.org/app.php
wyłoniła się też pierwsza wada konstrukcyjna która we włoskim moto nie powinna mieć miejsca (Guzzi wybaczymy!) - brak możliwości regulacji w pełni regulowanego amora WP! Ale oczywiście to poprawimysmiech6
w garażu brat też grzebie SV więc jest całkiem 'rodzinnie' a że kobyła póki co jeszcze waży(czego w jeździe nie odczuwałem) to podnieść ją nie łatwo we dwóch nawet
http://postimg.org/image/7vuc7wzzh/full/
http://postimage.org/app.php
oczywiście nie obyło sie bez komplikacji, nie było możliwości zbytniej odkrecenia dwóch śrób przedniego błotnika ale rozpracowaliśmy to. Reszta śrób schodzi bez pisknięcia
...co ciekawe i czego zadupek ori waży nie mało a do tego przerabiając tylny stelaż poszły dwie tarcze a ledwie kilka cięć bo co sie okazało...rurki w środku są podwójne! Trwałość i wytrzymałość ponad wszystkosmiech6
...jednak opłacało się zarwać noc i pierwsze przymiarki nastąpiły, ze wstepnym przespawaniem stelaża tylnego i zamocowaniem zbiornika!
http://postimg.org/image/6bkevs27h/full/
http://postimage.org/
co sie kolejno okazało, a co zastanawiało mnie najbardziej to jak bedzie z podłączeniem zbiornika z przeciwnej stajni (Ducati należało wtedy do Cagivy jak i MV) do wtrysków i aparatury z Gutka(a Guzzi należało wtedy do Aprili) ale prostota znowu rozwiązała problem bo wyszło że Guzzi ma zewnętrzną pompe paliwa więc moge zamontować każdy zbiornik jak sie nie zakochać?
http://postimg.org/image/3ml0s07cd/full/
http://postimage.org/app.php
siedzenie jest myśle że bedzie maksymalnie 1 cm wyżej niż seria, zobaczymy jak stanie na kołach ile przysiądzie, i zostało przesunięte do przodu 5 cm bo zbiornik z 996 jest o dzwio krótszy
http://postimg.org/image/6r0a2jdil/full/
http://postimage.org/app.php
głównym moim celem było jeszcze bardziej wyeksponować silnik. W garażu stoją już Marchesini od RSV więc felga zgrubnie a piecowi starczy pary by uciągnąćsmiech6
http://postimg.org/image/e1r70x4j1/full/
http://postimage.org/app.php
na wydech mam pomysł, teraz jedynie spróbować go zrealizować, powiem tyle że kończył sie bedzie w zadupku i to jest już bezapelacyjne.
Niestety silnik nie ma sondy lambda o czym też nie wiedziałem więc sie nie dostroi pod stożki i wydech co może popsuć jego prace zmniejszając mój entuzjazm i zaprzątając mysli...ale mój dobry kolega Whiplash z forum Aprilii już znalazł mi cały program z opracowaniem http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=17865 i jak sie okazuje wystarczy podpiąć kabel USB Fiata i zestroją mi w HMK bez problemu a może coś tam jeszcze sie poprawismiech6 normalnie bellissima!
teraz czekam na jakies wolne dni by dalej konsumować tę miłość na lata...
RE: V11 Corsa techno-racer Project
Witam!
Nareszcie cos sie na tym forum dzieje,brawa dla kol. Chylo,trzymam kciuki i czekam na nowinki...
Nareszcie cos sie na tym forum dzieje,brawa dla kol. Chylo,trzymam kciuki i czekam na nowinki...
RE: V11 Corsa techno-racer Project
Witam,
Ja również trzymam kciuki i czekam na możliwość zobaczenia projektu na żywo.
Ja również trzymam kciuki i czekam na możliwość zobaczenia projektu na żywo.
RE: V11 Corsa techno-racer Project
Ja tez trzymam kciuki ,zeby mi ich nie obcięto ,jak ramy legendarnej już 11-tki.
OOOOO ZGRRRROZZZZOOOO.
OOOOO ZGRRRROZZZZOOOO.
RE: V11 Corsa techno-racer Project
i w najbliższy czwartek pobawie sie w szewca, Corsa bedzie przymierzać nowe buciki choc nie wiem czy wejdasmiech6 do tego cos dla ucha
http://postimage.org/
http://postimage.org/
http://postimage.org/
http://postimage.org/app.php
http://postimage.org/
http://postimage.org/
http://postimage.org/
http://postimage.org/app.php
RE: V11 Corsa techno-racer Project
żeby nie było że nic sie nie dzieje w przedwczorajszy czwartek(tak wypada ze to zawsze czwartek heh) zarbałem sie za Guciora. Postępy może nie są wizualnie przełomowe, ale wstawiłem przednia felge z RSV, obspawałem i wzmocniłem zadupek oraz zabrałem sie 'wstępnie' za wydechsmiech6 oto efekty:
http://postimg.org/image/il6ui4g53/full/
http://postimage.org/
http://postimg.org/image/gzmzckgjb/full/
http://postimage.org/app.php
http://postimg.org/image/il6ui4g53/full/
http://postimage.org/
http://postimg.org/image/gzmzckgjb/full/
http://postimage.org/app.php
RE: V11 Corsa techno-racer Project
E, to widzę że idziemy po bandzie. Kolana jak drzwi w Syrenie 102, będziesz nastawiać do łapania gazowego chłodziwa wydechów w czasie jazdy Bardziej odjazdową aranżację kolanek widziałem tylko tu:
RE: V11 Corsa techno-racer Project
...chhhhhm!? a mnie to wygląda na przemyślany i nowatorski zabieg TJUNINGOWY! kolanka będą podgrzewać paliwo w zbiorniku, dla lepszego odparowania, oraz jajka jeżdźca!!!
życzę udanego rzeźbienia!
(2014-02-25 23:22:59) Wiadomość została zmodyfikowana
życzę udanego rzeźbienia!
(2014-02-25 23:22:59) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 22:22 przez jkstanley__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: V11 Corsa techno-racer Project
spokojnie, będzie tytanowa taśma termiczna, można dotykać rozgrzanego wydechu