Odgrzewamy jak najbardziej, proponuję na oleju Hipol z pierwszego tłoczenia.
Róźnica pomiędzy dużym kołem pierwotnego przełożenia w NATO i w cywilu. NATO ma zestopniowanie z V35, więc kolo jest ciut większe. No i ma 12 wpustów, a cywil może mieć 10 albo 12. Kolega mi popełnił mariaż tych dwóch kół, i mam kopadło z NATO, ale prędkość cywilną:)
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V50 NATO
Re: V50 NATO
Ja w Natufce na razie nic nie zmieniam. Dla moich potrzeb jest ok. Jazdy po gorszych drogach, polach , lasach, w grupie z eMZetkami, jest wystarczająco.
Lubię wrzucić 5tkę i zapomnieć o zmianach biegów
Lubię wrzucić 5tkę i zapomnieć o zmianach biegów
Moto Guzzi V50 NATO
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87