Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Cześć i czołem :-)
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lis 2022, 11:12
Cześć i czołem :-)
Hejka
Witam wszystkich szanownych i zacnych klubowiczów. Rafał z Bytomia się kłania !!!. Od ponad miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem MG V85 TT. Wcześniej ujeżdżałem Hondę Varadero 125, lecz we wrześniu udało się zdać prawo jazdy A i nastąpiła zmiana moto. Jestem otwarty na wszystkie propozycje wypadów oraz chętnie służę pomocą nie tylko motocyklową. Na wstępie będę wdzięczny za pomoc. Mianowicie - na wiosnę czeka mnie regulacja zaworów po 10 tys. przebiegu, i tu nasuwa się pytanie - jaki polecacie serwis MG na Śląsku?
Pozdrawiam
Smok Alduin
Witam wszystkich szanownych i zacnych klubowiczów. Rafał z Bytomia się kłania !!!. Od ponad miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem MG V85 TT. Wcześniej ujeżdżałem Hondę Varadero 125, lecz we wrześniu udało się zdać prawo jazdy A i nastąpiła zmiana moto. Jestem otwarty na wszystkie propozycje wypadów oraz chętnie służę pomocą nie tylko motocyklową. Na wstępie będę wdzięczny za pomoc. Mianowicie - na wiosnę czeka mnie regulacja zaworów po 10 tys. przebiegu, i tu nasuwa się pytanie - jaki polecacie serwis MG na Śląsku?
Pozdrawiam
Smok Alduin
Re: Cześć i czołem :-)
Witamy witamy. Gratuluję nabytku i oby zawsze cieszył . Co do pytania to powiem tylko że regulacja luzów zaworowych to śmiesznie prosta czynność . Pozdrawiam
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Cześć.
Gratuluję pięknego wyboru. Jaki serwis. Musisz edukować się technicznie. Regulacja luzów zaworowych to prosta czynność.. potrzebujesz klucze do pokryw zaworów, nowe uszczelki pod nie, szczelinomierz i trochę podpowiedzi, którą uzyskasz telefonicznie od kazimierskiego scyzoryków pod tel. 509513300. Czy wymieniłeś oleje?
Gratuluję pięknego wyboru. Jaki serwis. Musisz edukować się technicznie. Regulacja luzów zaworowych to prosta czynność.. potrzebujesz klucze do pokryw zaworów, nowe uszczelki pod nie, szczelinomierz i trochę podpowiedzi, którą uzyskasz telefonicznie od kazimierskiego scyzoryków pod tel. 509513300. Czy wymieniłeś oleje?
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Cześć i czołem :-)
W Hondzie kolega nie miał szans ubrudzić paluszków, to i z pewnym onieśmieleniem podchodzi do zagadnienia zaworów w TT. Ale odwagi kolego, a może raczej cierpliwości, bo coś mi się zdaje, że zawory chcesz regulować bo Ci się wydają za głośne, podczas gdy one są po prostu włoskie i mają być słyszalne:) Nawykniesz, a na razie sprawdź je dla sportu i skonstatuj ze zdziwieniem, że luzy są w normie:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Ciężka klawiatura w Guciach często emituje klepane dźwięki. No cóż Putin trzyma łapy na całych pokładach tytanu, jedyna nadzieja to rozpoczęcie naszego wydobycia z pokładów koło Suwałk. Ale jeżeli mechanik uwzględni wyklepane powierzchnie oraz robi to na ciepłym i zimnym silniku, to po ustawieniu będzie cicho.
Re: Cześć i czołem :-)
"ceny energii to broń Putina" .Myślałem że chociaż na forum Guzzi absurdów nie usłyszę. A tu masz .Nawet za klawiaturę w Guzzi Putin odpowiada.Marek Krupa pisze: ↑03 gru 2022, 09:15Ciężka klawiatura w Guciach często emituje klepane dźwięki. No cóż Putin trzyma łapy na całych pokładach tytanu, jedyna nadzieja to rozpoczęcie naszego wydobycia z pokładów koło Suwałk. Ale jeżeli mechanik uwzględni wyklepane powierzchnie oraz robi to na ciepłym i zimnym silniku, to po ustawieniu będzie cicho.
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Cześć i czołem :-)
Cała ta marka to absurd, motory klepane w tej samej szopie od stulecia, Luigi jak spał na zmianie tak dalej śpi, zamiast kłaść smar do łożysk, a co dopiero mówić o utwardzaniu powierzchni. Ty jesteś alfista to będziesz pamiętał, że mientkie wałki rozrządu to specjalność generalnie włoska, i w Lancii i w Alfie 33 było z tym niebogato. Ale na uczucie nie ma rady, tego akurat na tym forum nikomu nie trzeba tłumaczyć. Niezależnie od wektora i zwrotu owego uczucia:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Cześć i czołem :-)
Z tymi mientkimi wałkami to w większości przypadków problem identyczny jak z wariatorami w TS 16v. Zenek zawinił Luigi zawisnął. A że na uczucia rady nie ma to pełna zgoda. Albo z dobrodziejstwem inwentarza albo wcale.adamigo pisze: ↑06 gru 2022, 12:18Cała ta marka to absurd, motory klepane w tej samej szopie od stulecia, Luigi jak spał na zmianie tak dalej śpi, zamiast kłaść smar do łożysk, a co dopiero mówić o utwardzaniu powierzchni. Ty jesteś alfista to będziesz pamiętał, że mientkie wałki rozrządu to specjalność generalnie włoska, i w Lancii i w Alfie 33 było z tym niebogato. Ale na uczucie nie ma rady, tego akurat na tym forum nikomu nie trzeba tłumaczyć. Niezależnie od wektora i zwrotu owego uczucia:>