Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Cześć i czołem :-)

Awatar użytkownika
Fudo
Posty: 132
Rejestracja: 06 paź 2020, 13:21
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Fudo » 12 gru 2022, 08:38

Do Komara lałem taki
Załączniki
Mixol.jpg
Mixol.jpg (32.03 KiB) Przejrzano 4437 razy
Breva 750

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 410
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: zqubaniec » 12 gru 2022, 19:58

Ja Was proszę. To jest powitalnia. Będe usuwał te wpisy ]:->

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 13 gru 2022, 17:36

Niby powitalnia a sam widzisz, że żegnamy się z Selektolem i się pożegnać nie możemy:)

Jak Ty możesz mieć sumienie tłumić swobodę wypowiedzi na tym tyciuśkim forum, gdzie spotyka się może z siedmiu facetów którzy nikomu nie szkodzą. Prócz Ciebie:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Awatar użytkownika
zqubaniec
Posty: 410
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
Lokalizacja: pomorze
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Kontakt:

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: zqubaniec » 13 gru 2022, 19:41

Mi też nie szkodzą, ale nie chcę usłyszeć zarzutu niedpełnienia obowiązku ;)

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 13 gru 2022, 22:27

A kto Ci co zarzuci, no przecież nie tych wspomnianych siedmiu. Guzzi tym się różni od innych motorów, że ma luz między każdym biegiem. Weź znajdź jakiś - i wrzuć:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Smok Alduin
Posty: 2
Rejestracja: 27 lis 2022, 11:12

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Smok Alduin » 17 mar 2023, 22:48

Bardzo dziękuję Wam koledzy sympatyczni za doradztwo. Chyba rzeczywiście czas zacząć się uczyć i samemu wyregulować zawory. Sprostuje tylko że zawory muszę regulować zgodnie z zaleceniami w instrukcji - czyli po 10 tys. km. Obecnie jest przejechane 9900 km więc trzeba to ogarnąć za chwilę. Do zobaczenia wszystkim na trasie - szerokości. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 17 mar 2023, 22:57

Oczywiście nie przeżywaj za bardzo i tylko rzuć tam okiem, a jeśli już coś podregulujesz to nie licz że będzie zaraz ciszej:) Po odkręceniu dekla miej na podorędziu nożyk do tapet i w razie gdyby uszczelka przyległa na różnych odcinkach do obu powierzchni, oddzielisz ją łatwo od głowicy.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Marek Krupa » 19 mar 2023, 09:07

Adamigo , Ty chłopino masz jakąś włoską wysypkę. Kup sobie obecną machinę z kraju , który błyskawicznie zniszczył legendarną niezawodność. Czy dzisiaj dają taką gwarancję jak za czasów mojej młodości na MB W123. Jak we wspomnianych samochodach stosowano olej z marketu to się wałki wycierały. A o osiągach alfoskich silników to VW nawet nie śniło. Podobnie jak w moim F Coupe z 1998r gdzie z 2 l uzyskano 220 KM. Może dziwić fakt, że od dawna mam w niej 300KM i słupka nie rozbierałem i wałków , wariatora, nie wymieniałem mimo przebiegu +300 tyś. km.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 19 mar 2023, 15:32

Oj mam... ciągle mnie swędzi żeby jeszcze jednego kupić...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Marek Krupa » 19 mar 2023, 20:01

Zobacz, że wolnossący 2, 0 TS miał wieki temu 150 KM podobnie jak 2,4 jtd 10v . I dlaczego ten jtd kręci + 5500 obr/ min i robi milionowe przebiegi.

ODPOWIEDZ