Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Cześć i czołem :-)

Smok Alduin
Posty: 2
Rejestracja: 27 lis 2022, 11:12

Cześć i czołem :-)

Post autor: Smok Alduin » 27 lis 2022, 12:43

Hejka
Witam wszystkich szanownych i zacnych klubowiczów. Rafał z Bytomia się kłania !!!. Od ponad miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem MG V85 TT. Wcześniej ujeżdżałem Hondę Varadero 125, lecz we wrześniu udało się zdać prawo jazdy A i nastąpiła zmiana moto. Jestem otwarty na wszystkie propozycje wypadów oraz chętnie służę pomocą nie tylko motocyklową. Na wstępie będę wdzięczny za pomoc. Mianowicie - na wiosnę czeka mnie regulacja zaworów po 10 tys. przebiegu, i tu nasuwa się pytanie - jaki polecacie serwis MG na Śląsku?
Pozdrawiam
Smok Alduin

AlfaGuzzi
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2022, 21:22
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: AlfaGuzzi » 27 lis 2022, 17:18

Witamy witamy. Gratuluję nabytku i oby zawsze cieszył . Co do pytania to powiem tylko że regulacja luzów zaworowych to śmiesznie prosta czynność . Pozdrawiam

STUWA
Posty: 11
Rejestracja: 06 lis 2022, 16:35

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: STUWA » 27 lis 2022, 18:32

Cześć. Jestem tu też nowy ale witam serdecznie.

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Marek Krupa » 03 gru 2022, 07:15

Cześć.
Gratuluję pięknego wyboru. Jaki serwis. Musisz edukować się technicznie. Regulacja luzów zaworowych to prosta czynność.. potrzebujesz klucze do pokryw zaworów, nowe uszczelki pod nie, szczelinomierz i trochę podpowiedzi, którą uzyskasz telefonicznie od kazimierskiego scyzoryków pod tel. 509513300. Czy wymieniłeś oleje?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 03 gru 2022, 08:12

W Hondzie kolega nie miał szans ubrudzić paluszków, to i z pewnym onieśmieleniem podchodzi do zagadnienia zaworów w TT. Ale odwagi kolego, a może raczej cierpliwości, bo coś mi się zdaje, że zawory chcesz regulować bo Ci się wydają za głośne, podczas gdy one są po prostu włoskie i mają być słyszalne:) Nawykniesz, a na razie sprawdź je dla sportu i skonstatuj ze zdziwieniem, że luzy są w normie:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: Marek Krupa » 03 gru 2022, 09:15

Ciężka klawiatura w Guciach często emituje klepane dźwięki. No cóż Putin trzyma łapy na całych pokładach tytanu, jedyna nadzieja to rozpoczęcie naszego wydobycia z pokładów koło Suwałk. Ale jeżeli mechanik uwzględni wyklepane powierzchnie oraz robi to na ciepłym i zimnym silniku, to po ustawieniu będzie cicho.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 03 gru 2022, 13:22

Jak jest za cicho, to jak z dziećmi w domu, zaczynasz się zastanawiać czy coś się nie kroi:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

AlfaGuzzi
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2022, 21:22
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: AlfaGuzzi » 05 gru 2022, 14:46

Marek Krupa pisze:
03 gru 2022, 09:15
Ciężka klawiatura w Guciach często emituje klepane dźwięki. No cóż Putin trzyma łapy na całych pokładach tytanu, jedyna nadzieja to rozpoczęcie naszego wydobycia z pokładów koło Suwałk. Ale jeżeli mechanik uwzględni wyklepane powierzchnie oraz robi to na ciepłym i zimnym silniku, to po ustawieniu będzie cicho.
"ceny energii to broń Putina" .Myślałem że chociaż na forum Guzzi absurdów nie usłyszę. A tu masz .Nawet za klawiaturę w Guzzi Putin odpowiada.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: adamigo » 06 gru 2022, 12:18

Cała ta marka to absurd, motory klepane w tej samej szopie od stulecia, Luigi jak spał na zmianie tak dalej śpi, zamiast kłaść smar do łożysk, a co dopiero mówić o utwardzaniu powierzchni. Ty jesteś alfista to będziesz pamiętał, że mientkie wałki rozrządu to specjalność generalnie włoska, i w Lancii i w Alfie 33 było z tym niebogato. Ale na uczucie nie ma rady, tego akurat na tym forum nikomu nie trzeba tłumaczyć. Niezależnie od wektora i zwrotu owego uczucia:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

AlfaGuzzi
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2022, 21:22
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Cześć i czołem :-)

Post autor: AlfaGuzzi » 06 gru 2022, 13:19

adamigo pisze:
06 gru 2022, 12:18
Cała ta marka to absurd, motory klepane w tej samej szopie od stulecia, Luigi jak spał na zmianie tak dalej śpi, zamiast kłaść smar do łożysk, a co dopiero mówić o utwardzaniu powierzchni. Ty jesteś alfista to będziesz pamiętał, że mientkie wałki rozrządu to specjalność generalnie włoska, i w Lancii i w Alfie 33 było z tym niebogato. Ale na uczucie nie ma rady, tego akurat na tym forum nikomu nie trzeba tłumaczyć. Niezależnie od wektora i zwrotu owego uczucia:>
Z tymi mientkimi wałkami to w większości przypadków problem identyczny jak z wariatorami w TS 16v. Zenek zawinił Luigi zawisnął. A że na uczucia rady nie ma to pełna zgoda. Albo z dobrodziejstwem inwentarza albo wcale.

ODPOWIEDZ