Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Cześć Wszystkim Pasjonatom

Awatar użytkownika
ANU72
Posty: 3
Rejestracja: 20 paź 2022, 13:00
Lokalizacja: Warszawa

Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: ANU72 » 20 paź 2022, 13:13

Cześć,

Mam na imię Bogusław i witam się z szanownym gronem pasjonatów motocyklizmu spod znaku MOTO GUZZI ;-)
Jestem motocyklistą od.... niepamiętnych czasów.....;-)
Zwracam się z prośbą, zapytaniem czy motocykl, który mnie zauroczył i nie mogę uwolnić się od myślenia o nim: V7 Special 850 podczas eksploatacji w okresie letnim, upały....nie podsmaża "kierownika" .....?
Posiadaczy Moto Guzzi V7 proszę o informację zwrotną,

Z góry bardzo serdecznie dziękuję ;-)

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: adamigo » 20 paź 2022, 16:51

Zależy od kończyn. Jak nieosłonięte i długie, ciężko się będzie rozminąć. Mam na to patent, ale nie mogę znaleźć fotki. Generalnie lewy cylinder jest cofnięty w tył i to on parzy poniżej kolana. Ale to mówię o innym modelu, przymierz się kolego i sam wycyrkluj.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: Marek Krupa » 22 paź 2022, 19:38

Jak będziesz śmigał sam, to jak Ci będzie za gorąco zawsze możesz cofnąć 4L, no chyba, że z tyłu mocno będzie Cię dociskał jakiś plecaczek.
Ja w mojej Brevie 1100 takie grzanie odbieram jako ogromny plus.

Awatar użytkownika
ANU72
Posty: 3
Rejestracja: 20 paź 2022, 13:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: ANU72 » 26 paź 2022, 16:50

Rozumiem,

dzięki bardzo za info ;-)

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: Marek Krupa » 27 paź 2022, 10:00

Dogadaj się z jakimś klubowiczem w temacie jazdy testowej. Jak przejedziesz bez postoju min. 200 km to będziesz miał odpowiedź na pytanie, czy to jest sprzęt dla Ciebie . Tylko jazda powie Ci prawdę.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: adamigo » 27 paź 2022, 11:59

Zapraszam na jazdy testowe. Co prawda jest to dwa tys.km z centralnej Polski a motory mają po 30-40lat, ale "w naszym fachu nie ma strachu", Włosi klepią zgrubnie to samo od tamtego czasu:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: Marek Krupa » 29 paź 2022, 09:59

Dobra propozycja, maszyna do testowanie i pytanie po której stronie drogi?

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć Wszystkim Pasjonatom

Post autor: adamigo » 29 paź 2022, 10:02

Pozostawiam to decyzji testera:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

ODPOWIEDZ