Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Pozdrowienia z Łańcuta
Pozdrowienia z Łańcuta
Hej
Od niedawna stałem się właścicielem Guzika Breva 1100 z wersją ABS. Zakup był przemyślany, jednak początkowo szukałem wersje 1200 Sport. Troszkę bardziej agresywny wygląd i mały wzrost mocy względem 1100. No ale pierwsze, że budżet musiałby być ciut większy a drugie że strasznie rzadko spotykane są te wersje - zwłaszcza z kuframi i owiewką troszkę większą. Bo przeznaczenie będzie przede wszystkim turystyka.
Mam kilka problemów na początek.
1. Napięcie ładowania jest na poziomie 12.6-12.8V. Taką kupiłem i zaobserwowałem to podczas jazdy testowej. Pewnie uzwojenie padło? Przebieg 44tysie.
2. Szybka zegarów (prędkościomierza i komputer zwłaszcza) jest popękana, mam pytanie do Was czy ten element można wymienić? Czy też muszę kupować całość?
3. Mam problem z tylnym kufrem. Jaki pasuje to tak zgrabnego tyłeczka?? Nic mi nie pasuje...
Zdjęcie przed kupnem:
Od niedawna stałem się właścicielem Guzika Breva 1100 z wersją ABS. Zakup był przemyślany, jednak początkowo szukałem wersje 1200 Sport. Troszkę bardziej agresywny wygląd i mały wzrost mocy względem 1100. No ale pierwsze, że budżet musiałby być ciut większy a drugie że strasznie rzadko spotykane są te wersje - zwłaszcza z kuframi i owiewką troszkę większą. Bo przeznaczenie będzie przede wszystkim turystyka.
Mam kilka problemów na początek.
1. Napięcie ładowania jest na poziomie 12.6-12.8V. Taką kupiłem i zaobserwowałem to podczas jazdy testowej. Pewnie uzwojenie padło? Przebieg 44tysie.
2. Szybka zegarów (prędkościomierza i komputer zwłaszcza) jest popękana, mam pytanie do Was czy ten element można wymienić? Czy też muszę kupować całość?
3. Mam problem z tylnym kufrem. Jaki pasuje to tak zgrabnego tyłeczka?? Nic mi nie pasuje...
Zdjęcie przed kupnem:
- adamigo
- Posty: 1373
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Pozdrowienia z Łańcuta
Napięcie to prawie na pewno śniedź na kostkach, przeleć metodycznie instalację krok po kroku, zwłaszcza fazy alternator-regler, powinno się poprawić. Życzę upojnych chwil, nie tylko tych z WD40 w ręku, tych z manetą także:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- kowaskirajd
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lut 2018, 15:04
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Pozdrowienia z Łańcuta
44tysi to ona kiedyś miała ,moja ma 144tysi i wygląda lepiej a napięcie ładowania sprawdz na akumulatorze u mojej brevy jest 14,1v.pozdrawiam.
Była Nevada 750 ,Breva 1100 ,teraz jest V 7 lll Rough
Re: Pozdrowienia z Łańcuta
@Sello To świetna wiadomość. Dzięki! W takim razie wstępny plan na zimę jest. Farba z przednich lag zeszła i z wydechu, te elementy też mam w planie na zimę zostawić. Teraz trzeba kilometry nawijać.
Re: Pozdrowienia z Łańcuta
Mam jeszcze problemy z umiejscowieniem uchwytu pod telefon. Chciałbym go umieścić centralnie a nie ma jak. Macie jekies rozwiązanie na uchwyt w środku?
Być może poprzeczka mocowana to śrub pod kierownice?
Gdzie znajdę ten uchwyt?
http://motoguzzibreva1100.blogspot.com/ ... e-diy.html
Być może poprzeczka mocowana to śrub pod kierownice?
Gdzie znajdę ten uchwyt?
http://motoguzzibreva1100.blogspot.com/ ... e-diy.html
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Pozdrowienia z Łańcuta
Witam w towarzystwie Brev 1100. Super, że kupiłeś 1100, bo to pewna jednostka silnikowa. Tylny kufer dobrałem pod kątem wielkości kasku z palety firmy G. W temacie napięcia sprawdź bezpieczniki 30A przy akumulatorze, a ściślej wsuwki, które przy tak dużym prądzie się odkształcają- miękną. Cała instalacja (kostki) wymaga koniecznie ! rozebrania, wyczyszczenia, zakonserwowania i zabezpieczenia przed wilgocią. O tych zabiegach pisałem na forum. Koniecznie wykonaj bajpas + do rozrusznika bezpośrednio z akumulatora, żeby można było startować awaryjnie (miałem taką potrzebę 2x ). Dlatego teraz wywaliłem (ominąłem) te "mądre" komputerowe zabezpieczenia pozostawiając tylko to od stopki bocznej. Widzę, że masz fajną szybę. Podaj nr. tel. bo często odwiedzamy w Łańcucie Cykora, to może będzie okazja wypić wspólną kawę. 509513300
- Marek Krupa otrzymał(a) podziękowania za ten post od:
- Zwir