Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Damian i jego Centauro

OldHunter
Posty: 13
Rejestracja: 24 paź 2021, 20:30
Lokalizacja: Zielona Góra

Damian i jego Centauro

Post autor: OldHunter » 25 paź 2021, 08:33

Cześć Wszystkim Damian z Zielone Góry,
Włoska motoryzacja zawsze wzbudzała we mnie szybsze bicie serca. Po za Ducati Multistradą 1200s nie miałem żadnego doświadczenia z Włoskimi motocyklami.
Motocyklową tegoroczną podróż kierowałem do Włoch i nie planowanie do Mandello. Podjąłem decyzję ze moim drugim motocyklem w garażu będzie Moto Guzzi.
No i stoi Centauro V10 wymaga dopieszczenia ale mam ogromną nadzieję, że brać Guzzi-stów pomoże mi w tym aby ten piękny motocykl na przyszły sezon ruszył w "szosy nić" rad13
'Pozdrawiam i dzęki za przyjęcie do Grupy

Damian
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO

Awatar użytkownika
Sello
Posty: 339
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
Lokalizacja: Wagowo
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Sello » 25 paź 2021, 08:55

Super sprzęt 👍
V50 II, Galletto 192

LadyGuzzi
Posty: 58
Rejestracja: 13 lut 2018, 16:18
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: LadyGuzzi » 25 paź 2021, 10:16

Cenaturo, zacna maszyna :) Witajcie!

Awatar użytkownika
Fudo
Posty: 132
Rejestracja: 06 paź 2020, 13:21
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Fudo » 25 paź 2021, 13:10

Cześć,
Petarda, jak większość MG ;)
Breva 750

Awatar użytkownika
mruzzi
Posty: 58
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:21
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: mruzzi » 25 paź 2021, 21:01

Nooo Centauro był jednym z moich motocyklowych marzeń pod koniec lat 90-tych. Sama nazwa już powodowała szybsze bicie serca rad1 rad1

Gratuluję i zazdroszczę, bo zazdrość ludzka rzecz smiech1 smiech1 smiech1
V85TT i dobrze jest

Marek Krupa
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Marek Krupa » 31 paź 2021, 06:46

Gratki. Czekamy na foty.

Hubi
Posty: 105
Rejestracja: 01 paź 2019, 16:08
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Hubi » 16 lis 2021, 18:57

Cholera. Zawsze mnie Centauro kręciło. Witamy.
Griso 1100 popychacz

Pawcio
Posty: 11
Rejestracja: 26 kwie 2021, 17:03

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Pawcio » 26 lis 2021, 11:05

Centaurów śliczny. Pozdrawiam

Norgemus
Posty: 66
Rejestracja: 02 lut 2018, 11:02
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: Norgemus » 01 gru 2021, 14:06

Mam od kilku lat. Nadaje się nawet na tygodniową wycieczkę, bo wbrew pozorom pozycja na nim jest dość odprężona (187 cm wzrostu). Rezerwa paliwa wymusza tankowania co 200 km, więc nawet przy dłużej trasie robisz sobie regularne przerwy. Wymaga odpowiedzialnej ręki na manetce gazu - opona z tyłu nie jest za szeroka. Ma duży moment hamowania silnikiem. Zrywa przyczepność przy nerwowych redukcjach biegów z 3 na 2 i wchodzeniu w zakręt,
lub na mokrym. Hamulec tylny blokuje się bardzo łatwo. Zmieniłem klocki z sinterowych na "zwykłe" . Szybciej się zużywają, ale hamulec jest lepiej dozowalny. Wymieniam olej i paski bardzo regularnie. Pamiętaj o smarowaniu przegubów Kardana. Mam założonego Vbosta od Mistrala, ale zachowany oryginalny wydech.

OldHunter
Posty: 13
Rejestracja: 24 paź 2021, 20:30
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Damian i jego Centauro

Post autor: OldHunter » 25 gru 2021, 08:04

Dzięki bardzo za cenne wskazówki, ;)


Norgemus pisze:
01 gru 2021, 14:06
Mam od kilku lat. Nadaje się nawet na tygodniową wycieczkę, bo wbrew pozorom pozycja na nim jest dość odprężona (187 cm wzrostu). Rezerwa paliwa wymusza tankowania co 200 km, więc nawet przy dłużej trasie robisz sobie regularne przerwy. Wymaga odpowiedzialnej ręki na manetce gazu - opona z tyłu nie jest za szeroka. Ma duży moment hamowania silnikiem. Zrywa przyczepność przy nerwowych redukcjach biegów z 3 na 2 i wchodzeniu w zakręt,
lub na mokrym. Hamulec tylny blokuje się bardzo łatwo. Zmieniłem klocki z sinterowych na "zwykłe" . Szybciej się zużywają, ale hamulec jest lepiej dozowalny. Wymieniam olej i paski bardzo regularnie. Pamiętaj o smarowaniu przegubów Kardana. Mam założonego Vbosta od Mistrala, ale zachowany oryginalny wydech.
Mz ETZ 150, Honda VTR SP2, Hayabusa, Bmw K1300s, Ducati MTS 1200s, BMW F900r i teraz piękne CENTAURO

ODPOWIEDZ