Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Nevada
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Nevada
Stylistyczna miazga, motor jest brzydki jak listopadowa noc, poza tym napęd jest świetny, ale dłubaczom też potrafi dać nieco satysfakcji. Przypadkiem nie pomyl marki z japonią; to byłaby prosta droga do głębokiego rozczarowania... Skrzynia lubi wyć na IV czy V, prądy zanikają, ale poza tym frajda prima sort, lubię odejście BMW R100, ale tu jak odwijasz wibracja jest inna, zdecydowanie o włoskim charakterze, podczas gdy tam, wyobraź sobie, charakter wibracji jest niemiecki. Z wszystkimi tego konsekwencjami:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Nevada
Dzięki wielkie. No powiem mam dylemat, każdy znajomy odradza mi Włocha bo psuje się i nie ma części itp.. Ale mnie się podoba przejechałem się nim i super się prowadzi, pierwszy właściciel, 40.000 km. Ale fachowcy mówią, że tylko japońce (hondy). Muszę przemyśleć sprawę. Nie wiem co mam zrobić. Co wybrać- serce czy opinie kolegów.
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Nevada
Opinie kolegów którzy nigdy nie mieli Włocha - miarodajne
Ja swoją Brevą przez ostatnie 2 lata zrobiłem 12.000 i nic się nie zepsuło, pali na dotyk.
Kolega co kupił V7 po lekkiej wywrotce, zamówił części w sklepie w Polsce i przyszło wszystko w 2 tygodnie.
Ale kup Hondę ... następną jakich wiele ... przynajmniej zginiesz w tłumie, będziesz zwykłym szarym Hondojeźdźcem
Ja swoją Brevą przez ostatnie 2 lata zrobiłem 12.000 i nic się nie zepsuło, pali na dotyk.
Kolega co kupił V7 po lekkiej wywrotce, zamówił części w sklepie w Polsce i przyszło wszystko w 2 tygodnie.
Ale kup Hondę ... następną jakich wiele ... przynajmniej zginiesz w tłumie, będziesz zwykłym szarym Hondojeźdźcem
V50 II, Galletto 192
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Nevada
Etam. Japonia jeżdżą wszyscy, trza poprobowac czegoś ciekawszego. Z tą awaryjnościa nie ma dramatu. Czesci są tak jak do Japoni. Miałem kilka pojazdów z kwitnącej wiśni. MG od kilku lat i daje radę. To proste motocykle. Kilka dobrych kluczy i sam naprawisz.
Szerokości.
Szerokości.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Nevada
A fachowcy, że sie tak zapytam, od czego? Bo jak japonia się nie psuje, to łatwo zostać takim fachowcem od japonii. Wypowie się ze znawstwem o problemach... cudzych marek:>
Serce czy nie serce - no tu nie ma lekko, jak serce ma milczeć, to kup kolego japonię, a jeśli jednak dasz mu się wypowiedzieć - no to już wiadomo:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650