Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Witam Wszystkich klubowiczów
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 wrz 2020, 09:16
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Wszystkich klubowiczów
Wiesz, Transalp też z Włoch, a nikt tym jakoś sobie samopoczucia nie poprawiał w ówczesnej prasie:) Bulldog zgrabny, robi wrażenie, miałem okazję się machnąć nawet; ale może wśród fanów Morini znalazłbyś więcej zrozumienia:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Witam Wszystkich klubowiczów
Witam wymażyłem sobie kupno moto guzzi v50 nato to stare motocykle czy warto . może ktoś posiada taki model lub kiedyś miał v50 co mi o nim powiećie.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Wszystkich klubowiczów
Akuratnie coś tam mogę powiedzieć, bo zgłębiałem jego odmienności. Otóż jest to V50 z głowicami i skrzynią biegów od V35, czyli słabszy i wolniejszy(w przełożeniach wychodzi tak, że jadąc z danymi obrotami na piątce masz prędkość jak normalne V50 na czwórce). Ogólnie trochę się już te modele cenią, ale skoro wyszło tego 1400 sztuk czy jakoś tak - no nie ma się co dziwić. Kupiłem z tego skrzynię z kopadłem, to jest prawdziwa frajda taką maszynę z buta potraktować, a choć mechanizm kopadła jest obecny w straszych niż V50 NATO serwisówkach do cywili, nie widziałem jeszcze modelu cywilnego z taką skrzynką. Dodam dla jasności, że dorobiłem "one off" kółko skośnozębate przełożenia pierwotnego i i kopię, i jeżdżę szybko:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Witam Wszystkich klubowiczów
Fajnie podoba mi się tak a jak jest części do tego modelu niema kłopotów z dokupieniem czy cena 7 700 to dobra taki fajny moto że strach.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam Wszystkich klubowiczów
To jest cena porównywalna do tych z ebay.uk, a co do części, głowice z V35 II, reszta silnika z V50 III. No i w ogóle to jest V50 III, jeśli o nadwozie chodzi. Co do dostępności szpejów się nie wypowiem, bo nie mieszkam w kraju Allegro:) Generalnie motorek od A do Z do samodzielnej obsługi, żadnych ukrytych myków.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650