Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Witam Wszystkich klubowiczów

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: adamigo » 17 wrz 2020, 23:06

He, no powodzenia życzę, motor ładny, ale żeby zaraz miał coś z makaronem wspólnego, to nie jestem pewien:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

canislupus
Posty: 9
Rejestracja: 09 wrz 2020, 09:16
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: canislupus » 18 wrz 2020, 06:53

Wyprodukowany we Włoszech poczytaj na temat tego sprzętu :)

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: adamigo » 18 wrz 2020, 09:30

Wiesz, Transalp też z Włoch, a nikt tym jakoś sobie samopoczucia nie poprawiał w ówczesnej prasie:) Bulldog zgrabny, robi wrażenie, miałem okazję się machnąć nawet; ale może wśród fanów Morini znalazłbyś więcej zrozumienia:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Tom p
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2020, 12:29
Podziękował: 1 raz

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: Tom p » 21 wrz 2020, 13:56

Witam wymażyłem sobie kupno moto guzzi v50 nato to stare motocykle czy warto . może ktoś posiada taki model lub kiedyś miał v50 co mi o nim powiećie.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: adamigo » 21 wrz 2020, 20:11

Akuratnie coś tam mogę powiedzieć, bo zgłębiałem jego odmienności. Otóż jest to V50 z głowicami i skrzynią biegów od V35, czyli słabszy i wolniejszy(w przełożeniach wychodzi tak, że jadąc z danymi obrotami na piątce masz prędkość jak normalne V50 na czwórce). Ogólnie trochę się już te modele cenią, ale skoro wyszło tego 1400 sztuk czy jakoś tak - no nie ma się co dziwić. Kupiłem z tego skrzynię z kopadłem, to jest prawdziwa frajda taką maszynę z buta potraktować, a choć mechanizm kopadła jest obecny w straszych niż V50 NATO serwisówkach do cywili, nie widziałem jeszcze modelu cywilnego z taką skrzynką. Dodam dla jasności, że dorobiłem "one off" kółko skośnozębate przełożenia pierwotnego i i kopię, i jeżdżę szybko:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Tom p
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2020, 12:29
Podziękował: 1 raz

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: Tom p » 22 wrz 2020, 06:43

Fajnie podoba mi się tak a jak jest części do tego modelu niema kłopotów z dokupieniem czy cena 7 700 to dobra taki fajny moto że strach.

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1370
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: adamigo » 22 wrz 2020, 10:35

To jest cena porównywalna do tych z ebay.uk, a co do części, głowice z V35 II, reszta silnika z V50 III. No i w ogóle to jest V50 III, jeśli o nadwozie chodzi. Co do dostępności szpejów się nie wypowiem, bo nie mieszkam w kraju Allegro:) Generalnie motorek od A do Z do samodzielnej obsługi, żadnych ukrytych myków.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

Tom p
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2020, 12:29
Podziękował: 1 raz

Re: Witam Wszystkich klubowiczów

Post autor: Tom p » 22 wrz 2020, 22:19

dziękuje za przybieżenie mi tego pozdrawiam
.

ODPOWIEDZ