Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Witam
Witam
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem posiadaczem Nevady 750 od jesienie poprzedniego roku. Rozebrałem do śrubki i składam, niestety ten sezon stracony.
Odnowiłem koła chrom), powymieniałem łożyska w skrzyni biegów, przy rozbieraniu sprzęgła nie zaznaczyłem jak ustawione było koło zamachowe - gdyby ktoś pomógł podesłał zdjęcia będę wdzięczny. Przeszukiwałem forum i jeszcze poszukam.
Pozdrawiam wszystkich
Tomek
Jestem posiadaczem Nevady 750 od jesienie poprzedniego roku. Rozebrałem do śrubki i składam, niestety ten sezon stracony.
Odnowiłem koła chrom), powymieniałem łożyska w skrzyni biegów, przy rozbieraniu sprzęgła nie zaznaczyłem jak ustawione było koło zamachowe - gdyby ktoś pomógł podesłał zdjęcia będę wdzięczny. Przeszukiwałem forum i jeszcze poszukam.
Pozdrawiam wszystkich
Tomek
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Witam
cześć. Gratulacje i wiedzy mechanicznej i motunga.
Zawsze możesz zadzwonić do Pawła z Golubia. Nie słyszałem żeby komuś nie pomógł w takich sprawach.
pozdrawiam Klaussini - jedyny pechowiec.
Zawsze możesz zadzwonić do Pawła z Golubia. Nie słyszałem żeby komuś nie pomógł w takich sprawach.
pozdrawiam Klaussini - jedyny pechowiec.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam
Akurat mam silnik odpięty od skrzyni, postaram się podpowiedzieć wieczorkiem. Ale zdejmij pokrywy z zaworów, to będzie się łatwiej dogadać. Ustawię wał na zapłon na którymś z cylindrów i wtedy podam który znak wypada w okienku. W zasadzie możesz to zrobić sam poprzez dedukcję, ale skoro mam to wybebeszone, podpowiem po podejrzeniu.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam
Ponieważ nadal nie ma tematu "na warsztacie", odpisuję tutaj. Admin, nie bij.
Ustawiasz cylinder przy prawym kolanie na GMP, wtedy masz w okienku znak od zaworów, taki u mnie kwadracik mikroskopijny. Drugi set znaków jest o 90 stopni obok, czyli na samiutkim dole. Jak przekręcisz o ten kąt, wtedy lewy tłok będzie w GMP, a pierwszy set stempli - na samej górze. Claro?
Ustawiasz cylinder przy prawym kolanie na GMP, wtedy masz w okienku znak od zaworów, taki u mnie kwadracik mikroskopijny. Drugi set znaków jest o 90 stopni obok, czyli na samiutkim dole. Jak przekręcisz o ten kąt, wtedy lewy tłok będzie w GMP, a pierwszy set stempli - na samej górze. Claro?
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Witam
A pali się? Będę za dni parę nazad w domu, znów będę mógł pomóc więcej. Teraz tylko poziram w telifon w drodze powrotnej z Beskidów, pociąg trzeszczy, czas zabijam, serwisówki pod ręką brak. W czym problem u Ciebie?
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650