Witam wszystkich.
Wszyscy znajomi wołają na mnie Baza więc i tak się tu przedstawiam.
Od zawsze jeżdżę japońcami.
Przed zimą sprzedałem swojego 10 letniego kompana w postaci Hondy Varadero 1000.
Teraz rozglądam się za czymś innym
Do niedawna byłem nastawiony tylko na KTM 990 SMT ale po rozmowie ze swoim długoletnim przyjacielem doszliśmy do wniosku że
może warto spróbować jakiejś włoszki. Nie twierdzę że zostanę waszym brachem w klubie ale biorę pod uwagę zakup V11 SPORT lub 1200 SPORT.
Tak samo poszukuję jeszcze informacji o Ducati S4 i S4R.
Wszystko to dość rzadkie maszyny i informacji o nich trzeba szukać.
Mam nadzieję że na forum znajdę wszystkie informacje jakie mnie interesują.
Pozdrawiam wszystkich i zdrowia dla was w ten dziwny czas...
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Pozdrowienia z Żywca
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Pozdrowienia z Żywca
W rozważaniach odpowiedz sobie na pytanie do czego Ci ten motor potrzebny? Popatrz również na Triumphy.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 07 lut 2018, 22:15
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Pozdrowienia z Żywca
Miło, że zajrzałes na nasze forum.
Postaramy się pomoc (prawda koledzy?)
Zielono-bialo-czerwone sprzęty mogą przynieść wiele ciekawych doznań, z pewnością innych niż z te azjatyckie.
Postaramy się pomoc (prawda koledzy?)
Zielono-bialo-czerwone sprzęty mogą przynieść wiele ciekawych doznań, z pewnością innych niż z te azjatyckie.
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Pozdrowienia z Żywca
Spoko, Spoko, to nie jest sprzęt do wyścigów. Popatrz na ciężki, przestarzały rozrząd, ogromne masy w ruchu pisuwisto-zwrotnym, małą sprawnieść układu chłodzenia. Oczywiście w ramach małych zabiegów można, nawet należy poprawić fabrykę.Na poczatek należy zastosować dwa, pojedyncze jednakowej długości, przelotowe układy wydechowe oraz zwiekszyć pole dolotu kanałów do filtra powietrza. To powinno zmniejszyć paskudne siodełko na krzywej momentu i poprawić elastyczność silnika. Osobiście wolę 2 zawory, bo jak patrzę na klawiaturę 4v to zaczynają boleć mnie oczy. Zresztą BMW ma też taką samą.
Re: Pozdrowienia z Żywca
Witajcie ponownie.
Temat wrócił. Co prawda zakupiłem KTM 1050 ADV ale wystawiam go na sprzedaż.Przed katem oglądałem Monstera S2R i trochę maławy był jak dla mnie.
Wciąż lubię dobrą pizzę i makarony:)
Nie lubię zadawać głupich pytań jednak w sieci artykułów ogólnie o MG jest jak na lekarstwo.
Interesuje mnie marka. Powiedzcie przyjaciele gdzie mogę poczytać o V10 o V11?
Centauro, V11 Sport lub ostatecznie 1200sport(ale tu najmniej) bardzo by mnie urządzało.
Ogólnie teraz plan w przypadku sprzedaży KTM jest taki żeby zamienić go na coś ładnego do jazdy w koło komina i jakiś dual 600-650ccm na kostkach
do zwiedzania offroad.
Czy wspomniane wyżej V10, V11 nadają się jeszcze dla kogoś komu się podobają ale nie należy do fanatyków którzy będą w nim więcej grzebać niż jeździć.
Wiem że wszystkie 3 silniki to inna bajka.Czym się od siebie różnią? który najmniej problemowy? Podajcie proszę jakieś źródła żeby zgłębić wiedzę o MG i ich jednostkach. Co polecacie,odradzacie? Jak z serwisowaniem tego? Koszta, interwały? Czy jest jakiś mechanik godny polecenia w miarę niedaleko Żywca?
Ogólnie im więcej informacji tym lepiej.
Coś mi się wydaje że w końcu jakiegoś gutka kupię.
Temat wrócił. Co prawda zakupiłem KTM 1050 ADV ale wystawiam go na sprzedaż.Przed katem oglądałem Monstera S2R i trochę maławy był jak dla mnie.
Wciąż lubię dobrą pizzę i makarony:)
Nie lubię zadawać głupich pytań jednak w sieci artykułów ogólnie o MG jest jak na lekarstwo.
Interesuje mnie marka. Powiedzcie przyjaciele gdzie mogę poczytać o V10 o V11?
Centauro, V11 Sport lub ostatecznie 1200sport(ale tu najmniej) bardzo by mnie urządzało.
Ogólnie teraz plan w przypadku sprzedaży KTM jest taki żeby zamienić go na coś ładnego do jazdy w koło komina i jakiś dual 600-650ccm na kostkach
do zwiedzania offroad.
Czy wspomniane wyżej V10, V11 nadają się jeszcze dla kogoś komu się podobają ale nie należy do fanatyków którzy będą w nim więcej grzebać niż jeździć.
Wiem że wszystkie 3 silniki to inna bajka.Czym się od siebie różnią? który najmniej problemowy? Podajcie proszę jakieś źródła żeby zgłębić wiedzę o MG i ich jednostkach. Co polecacie,odradzacie? Jak z serwisowaniem tego? Koszta, interwały? Czy jest jakiś mechanik godny polecenia w miarę niedaleko Żywca?
Ogólnie im więcej informacji tym lepiej.
Coś mi się wydaje że w końcu jakiegoś gutka kupię.