Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

8 lat przerwy

Awatar użytkownika
Grum
Posty: 134
Rejestracja: 02 lut 2018, 12:35
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: 8 lat przerwy

Post autor: Grum » 28 lis 2019, 10:17

Bym się martwił, jakby nie było słychać sprzęgła. Bo może kto zalał olejem... :)

kamyk
Posty: 8
Rejestracja: 21 lis 2019, 18:05

Re: 8 lat przerwy

Post autor: kamyk » 29 lis 2019, 07:27

Wczoraj wykorzystałem lepszą pogodę i zrobiłem mała przejażdżkę. Pierwsze wrażenie super, wygodna pozycja, bardzo stabilny, zastanawiam się tylko nad tym czy nie jest zablokowany ( często motocykle ze Szwajcarii były blokowane) przyspieszenie nie zrobiło na mnie wrażenia, niby sporo mniej KM jak motocykle którymi jeździłem ale spodziewałem się lepszego odejścia , jedynka krótka.

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: 8 lat przerwy

Post autor: Marek Krupa » 29 lis 2019, 19:32

Gratki, piękna, klasyczna maszyna. Dobrze, że jest jeszcze kilka firm robiących takie marzenia. Przygotuj się do częstych pytań w typie : czy można zrobi sobie z nim zdjęcie? I jak myślisz, czy dotyczy to posiadaczy japońskich przecinaków, które co raz bardziej przypominają zagłodzone kozy niż rasowe rumaki. Główną wadą Gutków, ale i współczesnych skośnych jest mała odporność na wodę. Trzeba trochę popracować nad zabezpieczeniem kostek zwłaszcza na jednostce centralnej. Jak akumulator będzie miał min. 250 A prąd rozruchu to będzie OK. WSK 125 ma start od kopa, tylko wszystko jest sprawne. Zobacz czy kołek od styków przerywacza siedzi sztywno. Załóż starą świecę (lub nową firmy Denso) i fajkę bez oporów wewnętrznych ( przeciwzakłóceniowych). Jeszcze pozostaje CDI i wówczas prądy są na 100. To idealna maszyna do nauki mechaniki dla Ciebie i młodych. Jeszcze w odniesieniu do włoszczyzny. Jeżeli nie robiłbym wszystkiego przy swoim Fiacie 2/20VT, to mechaniory dawno by go popsuli. Bo kto zwracałby uwagę na złożoność jego konstrukcji, " przecież w VW tego nie ma ". Na lawetach to śmigają amerykańskie HAaaa.

ODPOWIEDZ