Strona 2 z 5

Re: Gieesiarz wita

: 05 lip 2019, 08:01
autor: MG1111
Kolega wyżej napisał, że nowy Gutek ma dętki w kołach? Jeżeli to prawda, to z mojego punktu widzenia jest to spory minus w turystycznej jeździe (uważam, że potencjalnie dużo większy kłopot gdy złapie się gumę gdzieś w nocy w trasie). Oczywiście ktoś ogarnięty mechanicznie pewnie zrzuci wszystkie bagaże, jakoś zdemontuje koło i wymieni dętkę w tym nadal nielekkim motocyklu, jednak rozwiązanie z pianką do koła czy kołkiem do łatania opon bezdętkowych wydaje mi się znacznie przyjaźniejsze.

Re: Gieesiarz wita

: 05 lip 2019, 08:24
autor: zqubaniec
MG1111 pisze:
05 lip 2019, 08:01
Kolega wyżej napisał, że nowy Gutek ma dętki w kołach? Jeżeli to prawda, to z mojego punktu widzenia jest to spory minus w turystycznej jeździe (uważam, że potencjalnie dużo większy kłopot gdy złapie się gumę gdzieś w nocy w trasie). Oczywiście ktoś ogarnięty mechanicznie pewnie zrzuci wszystkie bagaże, jakoś zdemontuje koło i wymieni dętkę w tym nadal nielekkim motocyklu, jednak rozwiązanie z pianką do koła czy kołkiem do łatania opon bezdętkowych wydaje mi się znacznie przyjaźniejsze.
No tu nie ma co dyskutować. Fakt. Ale są rzeczy ważne i ważniejsze. W tym przypadku 'design" był ważniejszy ;)

Re: Gieesiarz wita

: 05 lip 2019, 21:00
autor: Klaus1973
zqubaniec pisze:
05 lip 2019, 08:24
No tu nie ma co dyskutować. Fakt. Ale są rzeczy ważne i ważniejsze. W tym przypadku 'design" był ważniejszy ;)
że co? że szprychy?
spokojnie są felgi jak w GS czy Multistradzie.
Są felgi jakie ma Yamaha virago, Triumph tiger więc mogli je zastosować w V85 - dlaczego tego nie zrobili???????
I są felgi jak mój GT 1000 dętek nie mam założonych - da się doszczelnić tego typu felgę.
Jedyny minus jest taki że z takim doszczelnieniem w teren nie pojedziesz. Tylko asfalt.

więc myślę że i te da się uszczelnić na asfalt. Gorzej żeby sobie polatać w terenie. Tutaj dupa blada.

Re: Gieesiarz wita

: 06 lip 2019, 10:35
autor: adamigo
Wiesz, jak jest mus, to zakładasz mus:)

Re: Gieesiarz wita

: 06 lip 2019, 11:33
autor: MG1111
Rozumiem dętkę w motocyklu stricte do terenu (skrzywienie felgi przy dętce nadal umożliwi jazdę, z bezdętkowej powietrze ucieknie), ale w turystyku uważam to bardziej za kłopot niż zaletę. I faktycznie są koła szprychowane bezdętkowe. A wszelkiej maści "musy" - trochę jak z Yeti, niby wszyscy słyszeli ale mało kto widział w akcji... Znacznie częściej widać czyjś problem w trasie z dętką.

Re: Gieesiarz wita

: 06 lip 2019, 12:03
autor: Klaus1973
adamigo pisze:
06 lip 2019, 10:35
Wiesz, jak jest mus, to zakładasz mus:)
mnie się bardzo mocno zdaje że ktoś już opracował strategie markteingową sprzedaży tego motocykla.
1. pierwsze łał - to co mi koledzy z Niemiec piszą że u nich się teraz czeka na motocykl????
2. poprawiamy słuchając kierowców- dodatkowa obejma przy nodze na rurze wydechowej (cicho że była testowana w jenym prototypie)
3. dajemy opcje wyboru felg te z dętkami i bez (w końcu Stelvio miało już bezdętkowe)
4. płytę dolną silnika przekręcają z KTM - dajmy jako akcesoryjną także
5. mocowanie szyby na imbus jednak nie wypalił, dajmy motylki samozaciskające z tulejką
7. puig zrobiło jednak ustawianą szybę i deflektor

albo zostało to zostawione dla producentów akcesoriów

A i tak go kupuję. Tylko jeden motocykl mnie tak w życiu nakręcił WSK w 1988, no i może boneville 2001
aż musiałem zapodać se tu zdjęcie - wybaczcie.
Obrazek

Re: Gieesiarz wita

: 06 lip 2019, 13:09
autor: adamigo
MG1111 pisze:
06 lip 2019, 11:33
Rozumiem dętkę w motocyklu stricte do terenu (skrzywienie felgi przy dętce nadal umożliwi jazdę, z bezdętkowej powietrze ucieknie), ale w turystyku uważam to bardziej za kłopot niż zaletę. I faktycznie są koła szprychowane bezdętkowe. A wszelkiej maści "musy" - trochę jak z Yeti, niby wszyscy słyszeli ale mało kto widział w akcji... Znacznie częściej widać czyjś problem w trasie z dętką.
Nie wiem jak w Polsce, ale mus nie jest przepisowy na drodze. W celu "legalizacji" w otwór po wentylu wkręca się sam wentyl, żeby wyglądało że dętka 'jest":) Do tego drogie to, a i tak się zużywa, więc rozwiązanie dobre, ale nie idealne. No i czy są takie do jazdy mieszanej, pod sporszą wagę? Powątpiewam.

Re: Gieesiarz wita

: 06 lip 2019, 13:16
autor: adamigo
Klaus1973 pisze:
06 lip 2019, 12:03
Tylko jeden motocykl mnie tak w życiu nakręcił WSK w 1988, no i może boneville 2001
aż musiałem zapodać se tu zdjęcie - wybaczcie.
Zapomniałeś zgasić świateł... rozumiem, że było warto:>

Re: Gieesiarz wita

: 18 wrz 2019, 17:54
autor: consigliero
Trochę czasu minęło, priorytety trochę się poprzesuwały, ale w głowie dalej siedzi aby coś kupić. Już prawie porzuciłem ów motocykl ale kto wie( w końcu 200 PLN już mam wpłacone), jednak oprócz wału ważne są dla mnie jednak bezdętkowe opony. Jak na razie kręcimy się dalej naszym starym złomem.

Re: Gieesiarz wita

: 18 wrz 2019, 23:24
autor: adamigo
No faktycznie czas na zmianę. Kufer sie nie domyka, rejestracja jakaś wyblakła, boczna stopka krzywa - no jakaś porażka:> A już ten znaczek na baku to dziś synonim masówy:) Zapraszamy do klubu, na widok tutejszego znaczka ludzie jeszcze marszczą czoło:>