Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Cześć

Awatar użytkownika
Witka
Posty: 116
Rejestracja: 02 lut 2018, 20:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Cześć

Post autor: Witka » 11 mar 2018, 14:31

Nie, no...jest ok; ja tylko obok karbowanego Stone'a jej nie widzę ;;;)
MG Bellagio 2011 Aquila Nera ---> MG Nevada 2011 White Pearl ---> MG Nevada 2011 Aquila Nera ---> MG V7 III Carbon---> V7 850 Stone

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1375
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Cześć

Post autor: adamigo » 11 mar 2018, 17:26

Zimny72 pisze:
11 mar 2018, 11:33
Byle nie allaa(ch) akbar. ;) Moja droga, ta V7ka jest 3 generacje wstecz. Więc jak na pradziadka... :D Może jeszcze kiedyś przemaluję te kapsle na świece, wtedy będzie bardziej... ;)
Fresu, bez półśrodków, od razu zapodaj tęczę:>

I świecący na niebiesko kapsel na wentlach w kołach, koniecznie:>

Rdza, powiadam! Tylko rdza wygląda przyzwoicie na motorze, zwłaszcza przetarta tłustą szmatą:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

RD_
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2018, 08:38

Re: Cześć

Post autor: RD_ » 11 mar 2018, 19:02

Jeśli Kolega Zimny72 zamontuje świecący na niebiesko kapsel na wentlach w kołach i pokaże się na złocie stawiam dobrą wódkę albo dwie.
A tak z innej beczki: podpowiecie jak się sprawuje v7 III na dystansach rzędu 400-500 km dziennie? Trzeba jakoś wyjątkowo przygotowywać dupsko lub zmienić kanapę? Jaka jest dla Was optymalna prędkość podróżna?

Awatar użytkownika
Zimny72
Posty: 45
Rejestracja: 01 lut 2018, 19:49

Re: Cześć

Post autor: Zimny72 » 12 mar 2018, 09:13

RD_ pisze:
11 mar 2018, 19:02
Jeśli Kolega Zimny72 zamontuje świecący na niebiesko kapsel na wentlach w kołach i pokaże się na złocie stawiam dobrą wódkę albo dwie.
Niedoczekanie... bitwa4
Ostatnio zmieniony 12 mar 2018, 11:08 przez Zimny72, łącznie zmieniany 1 raz.
Na starym forum pod nickiem "Fresu".
MG Nevada > MG V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.

jachu
Posty: 147
Rejestracja: 03 lut 2018, 19:30
Lokalizacja: Kaszuby/Pomorze/Trójmiasto
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Cześć

Post autor: jachu » 12 mar 2018, 10:47

RD_ pisze:
11 mar 2018, 19:02
A tak z innej beczki: podpowiecie jak się sprawuje v7 III na dystansach rzędu 400-500 km dziennie? Trzeba jakoś wyjątkowo przygotowywać dupsko lub zmienić kanapę? Jaka jest dla Was optymalna prędkość podróżna?
Cześć, chętnie podzielę się pierwszymi wrażeniami z jazdy V7 III. Tylko proszę, załóż oddzielny temat w zakładce "forum", bo gadamy wciąż w powitalni... Admin może mieć uzasadnione uwagi bitwa2 dotyczące miejsca, gdzie wątek teraz kontynuujemy... rad13
jachu
.........................
jest V7 III Night Pack i V85TT
był V7 III Stone
była Nevada Classic 750 IE

RD_
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2018, 08:38

Re: Cześć

Post autor: RD_ » 12 mar 2018, 11:10

Zgodnie z życzeniem szanownego Kolegi nowy temat otwarty :)
Czekam zatem na peany choć trochę udające obiektywizm na temat jazdy V7 III :)

Awatar użytkownika
Zimny72
Posty: 45
Rejestracja: 01 lut 2018, 19:49

Re: Cześć

Post autor: Zimny72 » 12 mar 2018, 11:22

Prosisz i masz. Zamykamy ten temat i przechodzimy do kolejnego. ;)
Na starym forum pod nickiem "Fresu".
MG Nevada > MG V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.

ODPOWIEDZ